ik zit weer in 430... gezelligquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:30 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat ik wel weer mijn vak op kan. Heb een SCC voor 410, maar waren de voorverkoop helemaal vergeten, nu passe-partouts voor 411. Arsenal-thuis mocht ik gewoon 409 op, dus hoop nu ook.
het zal niet uitverkocht zijn, dus als je de suppoost een beetje kent dan moet dat wel lukken lijkt mij?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:30 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat ik wel weer mijn vak op kan. Heb een SCC voor 410, maar waren de voorverkoop helemaal vergeten, nu passe-partouts voor 411. Arsenal-thuis mocht ik gewoon 409 op, dus hoop nu ook.
De titel heeft gewoon 2 betekenissen. En ze kloppen allebeiquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:26 schreef Robar het volgende:
En wat houdt die titel dan in volgens jou?
ik mag toch hopen dat je sarcastisch bent hequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:34 schreef Kaap het volgende:
Maduro in beedl bij Juve....zou leuk wezen voor die knul zijn ontwikkeling.
Hopen dat het idd een soort van verkapte 4-4-2 is, anders ben ik bang dat Babel binnenkort ook ontevreden is over zijn rol, met alle mogelijke gevolgen vandienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:14 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg,
Trabelsi, Grygera, Maduro, Emanuelson
Galasek, Lindenbergh, Sneijder,
Rosales, Anastasiou, Babel.
Afgaande op de laatste training vandaag in Noordwijk, gaat dit 'm worden denk ik.
Ja en nee . . . .quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
De titel heeft gewoon 2 betekenissen. En ze kloppen allebei.
- Elk bedrag wat je voor Galasek vangt is mooi meegenomen, dus strik eromheen...quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:43 schreef Nashje het volgende:
Het Johan Derksen nieuws
- Aston Villa wil Galasek
- Juventus wil Maduro
- Escude wil vertrekken
- Ajax op de achtergrond geinteresseerd in Huntelaar, feyenoord op de voorgrond
De begroting van Chelsea is vrij irrelevant. Is een leuke bijverdienste bij een hobby die veel geld mag kosten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:13 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar toch niet echt een begroting van een miljard dacht ik zo en hoe die financiele stromen lopen weet vrijwel niemand denk ik, wel dat de ponden eruit vliegen alsof het lires zijn.
Mee eens. Galasek heb je gewoon weinig aan nu je Maduro en Lindenbergh hebt. Maduro moet gewoon net als Sneijder ambitie hebben om nog een paar kampioenschappen met Ajax te winnen. Escude zal het nooit meer voor elkaar boksen om respect van het publiek af te dwingen zoals Grygera dat nu doet. Alleen Huntelaar weet ik nog niet echt. Die gozer zal echt de hoofdprijs gaan kosten. Voor dit seizoen vroeg Heerenveen al 6 miljoen, en dat wordt natuurlijk alleen maar meer. Alleen daarom al zie ik Feyenoord hem gewoon niet (kunnen) halen. In elk geval tot augustus 2006 wanneer ze Kuijt kwijt kunnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:11 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
- Elk bedrag wat je voor Galasek vangt is mooi meegenomen, dus strik eromheen...
- Maduro moet je natuurlijk behouden.
- Escudé mag van mij ook vertrekken
- Huntelaar mag gehaald worden, al zal Heerenveen wel de volle pond vragen.
Nou, nou, inderdaad. Wat kwam er een rust in de ploeg toen Yannis erin kwam. Helaas was die rust bij Heracles ver te zoeken zodat we in de laatste dertig minuten alsnog met 0-3 hadden kunnen verliezen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:17 schreef DeTolk het volgende:
Met Jannes komt er weer wat rust in het team
Nee inderdaad Rosenberg moet vanavond weer in de spits....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:23 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, nou, inderdaad. Wat kwam er een rust in de ploeg toen Yannis erin kwam. Helaas was die rust bij Heracles ver te zoeken zodat we in de laatste dertig minuten alsnog met 0-3 hadden kunnen verliezen.
Graag ja. Je kan na verloop van tijd altijd nog de spits met faalangst vervangen door die kreupele Griek. Faalangst kan je nog overheen komen, maar eenmaal kreupel blijf je kreupel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee inderdaad Rosenberg moet vanavond weer in de spits....
Huntelaar heeft ook al anderhalf jaar kunnen laten zien wat zijn kwaliteiten zijn. Wanneer een ander dat na 6 weken nog niet is gelukt is dat geen reden om aan te nemen dat hij niks kan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:49 schreef nyny83 het volgende:
Van Huntelaar weten we tenminste dat ie goed kan voetballen. Als die mislukt moet gewoon het systeem om, want dan gaat het nooit wat worden met spitsen bij Ajax. Van Rosenberg wist ik niets toen ie kwam, en mij heeft ie nog niet kunnen overtuigen.
Vind je? Ik ken jullie soort niet anders als arrogant.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar typisch dat die Cart-mens er gelijk een arrogante opmerking inziet!
'soort'quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vind je? Ik ken jullie soort niet anders als arrogant.
Ik snap eigenlijk ook niet wat het probleem is met arrogant zijn wanneer je iets hebt waar je arrogant over kunt zijn. Kijk, dat Feyenoorders niet arrogant zijn kan ik begrijpen met zo'n lege prijzenkast.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vind je? Ik ken jullie soort niet anders als arrogant.
tja, je probeert hem toch iets bij te brengen zodat ie misschien nog iets van zijn leven kan maken.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:10 schreef _moder8or_ het volgende:
Hye. Ik ga naar Ajax- FC Thun, maar waar kan ik parkeren voor 10 euro? Is dat bij de loopbrug?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:49 schreef nyny83 het volgende:
Van Huntelaar weten we tenminste dat ie goed kan voetballen. Als die mislukt moet gewoon het systeem om, want dan gaat het nooit wat worden met spitsen bij Ajax. Van Rosenberg wist ik niets toen ie kwam, en mij heeft ie nog niet kunnen overtuigen.
Sikora, Soetaers, Harry, Ananas en tot nu toe igg ook Rosenberg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:53 schreef S-Two het volgende:
[..]
De enige andere optie is dat onze scouts gewoon gebrekkig zijn.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:53 schreef S-Two het volgende:
De enige andere optie is dat onze scouts gewoon gebrekkig zijn.
Oké. En stel ik wil parkeren bij P2. welke afslag heb ik dan nodig?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:51 schreef JeroenV het volgende:
Het bedrijventerrein bij de Arena is altijd wel goedkoop parkeren. Hoe duur P2 is, wat jij bedoelt, weet ik niet.
Bij Gein neerzetten is idd nog beter
Ligt eraan waar je vandaan komt . . . .quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oké. En stel ik wil parkeren bij P2. welke afslag heb ik dan nodig?
Tsja, achteraf gezien was het niet zo slim om hem te laten vertrekken, maar ja in die tijd zag ik het ook niet in hem zitten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:30 schreef PyTh het volgende:
Of hij nou aan ajax of feyenoord verkocht wordt, maakt in principe niet uit.
PSV heeft recht op 25% van de transferopbrengst bij doorverkoop door Heerenveen![]()
Nee, Henry!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:36 schreef Radegast het volgende:
De ideale spits voor Ajax is Kluivert, en niet Huntelaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |