abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 november 2005 @ 20:20:06 #26
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_32213512
Ik vind het wel een aardige film.

Goede acteerwerk en subliem uitgewerkt. Alleen het eind is een beetje knullig..

En Maria Bello in cheerleaderpak
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  zondag 13 november 2005 @ 04:21:44 #27
4180 Hare
Come fly with me!
pi_32224491
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 17:59 schreef Sokolsky het volgende:

[..]

Vast niet. Of valt al dat KQ-spul niet onder de noemer "film"?
Nope, dat valt onder de noemer: 'bagger'
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_32225165
hij staat wel in de planning om te kijken, ondanks VM
  woensdag 16 november 2005 @ 12:03:06 #29
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_32310545
Wow vette film! Weinig actie. Maar de actie die erin zit!
opgezegd@fok.nl
  woensdag 16 november 2005 @ 16:09:48 #30
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_32317412
ben ik werkelijk de enige? ik vind het einde van de film - in tweede instantie - ijzingwekkend (en) goed.
in eerste instantie is het eind een anti-climax. maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou ja, koude rillingen dus.
de toon van het einde is wel anders dan de toon van de rest van de film. eerst actie en suspense en sex en dan een nachtkaars met gedachte. dat verschil is wel wat groot.

maar goed, ik vind het dus een goede film en wil hem zeker aanraden! al is het maar voor je algemene (film-)ontwikkeling

[ Bericht 0% gewijzigd door KWAKje op 16-11-2005 16:16:18 ]
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
  zondag 20 november 2005 @ 01:13:33 #31
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_32415752
Sommige scenes waren echt meesterlijk,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goede regie, mooi beelden, alleen jammer dat het verhaal matig, was gewoon niet spannend. te veel matige scenes tussen door. en het feit dat de film behoorlijk zwaar serieus overkomt doet het ook niet ten goede.
ook veel gemiste kansen op spannende scenes,

een 6 omdat kronenberg zo getalenteerd is
pi_32421592
"History....." is gewoon 'n goede film.Vigo Mortensen laat zien dat 't nog steeds 'n ondergewaardeerde acteur is.Vond alleen William Hurt 'n beetje miscast....Dit is wel effe wennen als je het oude werk van Cronenberg gewend bent.Deze film is toch 'n stukje "toegankelijker" dan je normaal van hem gewend bent.
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
  maandag 16 januari 2006 @ 19:30:19 #34
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_34131739
Ik vond deze wel goed, misschien wel de beste van Cronenberg (niet zo'n Cronenberg-fan in het algemeen), maar een fan van de goede man zal ik nooit worden.

De laatste 20 minuten en de bijhorende twist hadden voor mij niet gehoeven, maar dat zal dan wel zo in de comic staan.
SPOILER
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 16 januari 2006 @ 19:54:57 #35
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_34132873
Ik heb hem vorige week gezien en had echt het gevoel dat er veel meer in had gezeten gezien de mogelijkheden, zowel qua verhaal als uitwerkingen. 6/10
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  dinsdag 17 januari 2006 @ 18:09:36 #36
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_34167466
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond deze wel goed, misschien wel de beste van Cronenberg (niet zo'n Cronenberg-fan in het algemeen), maar een fan van de goede man zal ik nooit worden.

De laatste 20 minuten en de bijhorende twist hadden voor mij niet gehoeven, maar dat zal dan wel zo in de comic staan.
SPOILER
Ja de comic is ook vrij duidelijk. In de comic werkt het ook wel goed, maar ik weet natuurlijk niet hoe het in de filmversie overkomt.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')