ik heb het altijd al een kut toko gevonden meteen mijn eerste bestelling ging fout daar, itt DVDpacific waar het op de Credit Card Problemen een tijd terug na altijd aardig netjes gaat moet ik zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk eerst die fidelity card afgeschaft, hun ordersysteem omgegooid en al je openstaande orders gecancelled en je een store-credit gegeven.
Maar toen kreeg je dat belachelijke gedoe dat je maar 1/3 van een order met dat credit kon betalen. Ik heb toen nog wat dingen besteld daar om in ieder geval niet al m'n geld kwijt te zijn als ze belly-up zouden gaan. Die bestellingen zijn toen gewoon goed gegaan.
Maar nu begint het ge-emmer weer opnieuw.
Tot aan het geklooi een aantal maanden terug heb ik nooit problemen met ze gehad. Bestellingen werden keurig afgehandeld, goed verpakt en snel verzonden.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:23 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb het altijd al een kut toko gevonden meteen mijn eerste bestelling ging fout daar, itt DVDpacific waar het op de Credit Card Problemen een tijd terug na altijd aardig netjes gaat moet ik zeggen.
hoe is de kwaliteit van die release opzich wil ik hem wel hebben in het kader van jeugdsentiment. maar ik wil geen versie die gelijk is aan de VHS zeg maarquote:Op woensdag 16 november 2005 12:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Om ook nog maar wat on-topic te posten: Afgelopen weekend 'Als je begrijpt wat ik bedoel' even meegepakt voor 8 Euro.
Geen idee, want ik heb hem nog niet eens uit de shrinkwrap gehaaldquote:Op woensdag 16 november 2005 12:25 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hoe is de kwaliteit van die release opzich wil ik hem wel hebben in het kader van jeugdsentiment. maar ik wil geen versie die gelijk is aan de VHS zeg maar
Wow! Je hebt hem al binnen! Hoe is ie?quote:
Betekend dit dat deze DVD-speler zulke troep als Contact en The Passion of the Christ weigerd af te spelen?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:09 schreef dvdfreak het volgende:
offtopic mijn nieuwe dvd speler:
[afbeelding]
Hij is erg leuk gedaan!, hier wat crappy pics:quote:Op woensdag 16 november 2005 20:07 schreef Hare het volgende:
[..]
Wow! Je hebt hem al binnen! Hoe is ie?
Ziet er idd erg leuk uit! Die van mij staat ook al klaar om geshipped te worden door pacific, moet alleen nog ff wachten op Kongquote:Op woensdag 16 november 2005 20:37 schreef Ash het volgende:
[..]
Hij is erg leuk gedaan!, hier wat crappy pics:
[[url=http://x2.putfile.com/11/31913341175.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://x2.putfile.com/11/31913362295.jpg]afbeelding][/url]
vandaag mailtje gekregen: ze hebben `m vandaag ontvangen, de replacement gaat binnen 3 werkdagen verzonden wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |