ja. eerst ff mailen met die gast waarvan ik m heb gekocht. Was op de marktplaats van Amazon.fr waar ik m heb gekocht. Stond bij de beschrijving duidelijk erbij dat t om een digipack gingquote:Op maandag 14 november 2005 11:25 schreef Hare het volgende:
Hoezo ga je amazon mailen? Hadden die je beloofd dat je een digipack zou krijgen?
ja dat had ik idd ook gelezen op dvdcompare. Maar,zoals ik hierboven schreef, stond er toen ik de dvd kocht duidelijk bij dat `t om een digipack gingquote:Op maandag 14 november 2005 11:42 schreef FremantleDockers het volgende:
Digipack is toch OOP? Gebeurt vaak dat de eerste lichting een limited digipack is en daarna herdrukken in een keep (zie Fight Club bv).
heb nog steeds geen bericht gehad van ze dat ze m`n terug gestuurde Cinderella box al hebben ontvangenquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:12 schreef pascalheister het volgende:
en ook m'n replacement van dvdpacific terug gekregen (box van Hitchcock was beschadigd, deze terug gestuurd en er een nieuwe voor terug gekregen)![]()
na een maand hadden ze het pakje ook pas van mij, zal ongetwijfeld met "wilma" te maken hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb nog steeds geen bericht gehad van ze dat ze m`n terug gestuurde Cinderella box al hebben ontvangen
Wel heb ik de replacement van de Wizard Of Oz postcards ontvangen vorige week
heb allemaal die mailtjes ff bewaard totdat ik de replacement ontvang. Heb de box blijkbaar op de 22e oktober terug gestuurd. Nog ff geduld dusquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
na een maand hadden ze het pakje ook pas van mij, zal ongetwijfeld met "wilma" te maken hebben
oh dan, idd nog ff geduld.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb allemaal die mailtjes ff bewaard totdat ik de replacement ontvang. Heb de box blijkbaar op de 22e oktober terug gestuurd. Nog ff geduld dus
Ze hebben natuurlijk eerst die fidelity card afgeschaft, hun ordersysteem omgegooid en al je openstaande orders gecancelled en je een store-credit gegeven.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan ben je er nog laat achter. De algemene reacties over DVDsoon waren al om te huilen de laatste tijd, en dan kwam er bovendien een week geleden nog het bericht dat ze waarschijnlijk failliet zijn. Zie hier: Dvd.nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |