http://www.alldvd.caquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:52 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
waar heb je die vandaan ik loop me eigen gek te zoek NEED THE INFO!
TSSS die had ik al lang!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Die is geil
Ja, ik heb hem ook
Ik heb lang niet gepost hier, maar gisteren kreeg ik mijn eerste Regio 5 DVD binnen, en dat wilde ik jullie even inwrijven
[afbeelding]
Nochnoy Dozor (Night Watch), R5, PAL
De hoofdfilm heeft Engelse ondertiteling, voor de rest is alles puur en alleen maar in het Russisch.
quote:
Ik heb die cover die ik ook in hetzelfde topic heb gepost.quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Al weet ik dus wel waar je hem kan bestellen.
Welke cover heb jij er omheen zitten? Ik heb eens wt rondgespit en ik kwam voor de R5 al op 3 verschillende releases uit, elk met een compleet verschillende cover.
Don't hotlink large images.quote:
foto`s willen we zienquote:
doe jij nooit hequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:58 schreef kinky_queen het volgende:
En m'n vrouw kocht nog wat b-rommel
Heeft ze nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:11 schreef Timo20 het volgende:
willen we ook weten wat voor smaak je vrouw heeft
ah ok, vandaar dat jullie zo goed bij elkaar passen en getrouwd zijnquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:17 schreef Mikkie het volgende:
Okay, dit bewijst maar weer eens dat het een té makkelijk inkoppertje was
GMTA, Timo
Ik zou niet al te hoge verwachtingen bij jezelf creeren over dit seizoen... de eerste 13 afleveringen zijn, op een uitschieter na, niet bijster geniaal. Daarna wordt het overigens wel een heel stuk beter.quote:
Dat is nog 8 Euro te veelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:48 schreef wolfrolf het volgende:
[afbeelding]
Gisteren voor een miezerige 7,50 Euro gekocht
heb gisteren de eerste 9 afleveringen gekeken, vond het toch weer erg goed en verslavend bovendienquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zou niet al te hoge verwachtingen bij jezelf creeren over dit seizoen... de eerste 13 afleveringen zijn, op een uitschieter na, niet bijster geniaal. Daarna wordt het overigens wel een heel stuk beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
heb deze ook vandaag gekochtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:12 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
Voor 8,99 bij van leest gekocht.Hij is 9,99 als normale prijs maar ik heb mijn clubmetro pas erbij gebruikt.
dan hoop ik dat ik `m ook snel ontvangquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:49 schreef BrainOverfloW het volgende:
[afbeelding]
CD-WOW is weer lekker snel, daar kan de FRS nog heel wat van leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |