ik heb er nog een paar voor je binnengekregenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:09 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En bij de derde x bestellen dan eindelijk niet achtergehouden door de TPG:
[afbeelding]
Nu hou ik weer een btje van jequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:08 schreef AntiChrist het volgende:
ik heb er nog een paar voor je binnengekregen
Als je de R1 binnenkrijgt deze versie weg doen! hij mist namelijk de TANKMAN!quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:08 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag gekocht:
aangezien ik nog wel even op de R1 kan wachten......
[afbeelding]
Hey, da's best cool.quote:Op maandag 7 november 2005 17:08 schreef victorinox het volgende:
Mىliوs: Le Cinىmagicien
De documentaire La Magie Mىliوs over filmmaker Georges Mىliوs en 15 filmpjes van hem waaronder het bekende "Le Voyage dans la Lune"
[afbeelding]
24,99 bij de musicstore.quote:
Hey, waar heb je die vandaan? Een paar weken geleden was ie nergens meer te bestellen? Een vriend van me wil hem nog hebbenquote:
http://www.monstermusic.com/quote:Op woensdag 9 november 2005 07:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar???? WAAAAR??? KOSTEN WAT HET KOST![]()
Vooruitquote:Op woensdag 9 november 2005 07:56 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
http://www.monstermusic.com/
van de makers van monstercableecht zeer goed geluid het dvdtje
en aangezien ik je nu heel erg help kun je best wel even mij helpen om mij de Bruce Campbell award te laten winnen
wat inhoud dat je even op mij moet stemmen bij de FTR Awards
Jaquote:Op woensdag 9 november 2005 08:45 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Awesome!meer mensen hulp nodig??
![]()
Mooiquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:06 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Afgaand op de URL van het plaatje gok ik hierquote:Op woensdag 9 november 2005 07:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey, waar heb je die vandaan? Een paar weken geleden was ie nergens meer te bestellen? Een vriend van me wil hem nog hebben
www.play.comquote:Op woensdag 9 november 2005 07:18 schreef Dizer het volgende:
Hey, waar heb je die vandaan? Een paar weken geleden was ie nergens meer te bestellen? Een vriend van me wil hem nog hebben
mja wat moet ik onder een steelbook zienquote:Op woensdag 9 november 2005 17:41 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Een steelbook, of is het een iets luxere editie?
steelboek zijn die dingen die tegenwoordig ook bij de FRS staan van assault on precinct 13, White Noise, Constantine, Saw etc.... maar dit is dus blijkbaar een normale tin?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja wat moet ik onder een steelbook zien
beide delen kun je los halen en ook weer vastmaken
ja daar kom ik nooitquote:Op donderdag 10 november 2005 00:34 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
steelboek zijn die dingen die tegenwoordig ook bij de FRS staan van assault on precinct 13, White Noise, Constantine, Saw etc.... maar dit is dus blijkbaar een normale tin?
hey heb ik ook the chauffeur ruledquote:Op donderdag 10 november 2005 16:59 schreef Durbin het volgende:
Deftones - B-Sides & Rarities (met bonus-DVD)
[afbeelding]
ja. eerst ff mailen met die gast waarvan ik m heb gekocht. Was op de marktplaats van Amazon.fr waar ik m heb gekocht. Stond bij de beschrijving duidelijk erbij dat t om een digipack gingquote:Op maandag 14 november 2005 11:25 schreef Hare het volgende:
Hoezo ga je amazon mailen? Hadden die je beloofd dat je een digipack zou krijgen?
ja dat had ik idd ook gelezen op dvdcompare. Maar,zoals ik hierboven schreef, stond er toen ik de dvd kocht duidelijk bij dat `t om een digipack gingquote:Op maandag 14 november 2005 11:42 schreef FremantleDockers het volgende:
Digipack is toch OOP? Gebeurt vaak dat de eerste lichting een limited digipack is en daarna herdrukken in een keep (zie Fight Club bv).
heb nog steeds geen bericht gehad van ze dat ze m`n terug gestuurde Cinderella box al hebben ontvangenquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:12 schreef pascalheister het volgende:
en ook m'n replacement van dvdpacific terug gekregen (box van Hitchcock was beschadigd, deze terug gestuurd en er een nieuwe voor terug gekregen)![]()
na een maand hadden ze het pakje ook pas van mij, zal ongetwijfeld met "wilma" te maken hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb nog steeds geen bericht gehad van ze dat ze m`n terug gestuurde Cinderella box al hebben ontvangen
Wel heb ik de replacement van de Wizard Of Oz postcards ontvangen vorige week
heb allemaal die mailtjes ff bewaard totdat ik de replacement ontvang. Heb de box blijkbaar op de 22e oktober terug gestuurd. Nog ff geduld dusquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
na een maand hadden ze het pakje ook pas van mij, zal ongetwijfeld met "wilma" te maken hebben
oh dan, idd nog ff geduld.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb allemaal die mailtjes ff bewaard totdat ik de replacement ontvang. Heb de box blijkbaar op de 22e oktober terug gestuurd. Nog ff geduld dus
Ze hebben natuurlijk eerst die fidelity card afgeschaft, hun ordersysteem omgegooid en al je openstaande orders gecancelled en je een store-credit gegeven.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan ben je er nog laat achter. De algemene reacties over DVDsoon waren al om te huilen de laatste tijd, en dan kwam er bovendien een week geleden nog het bericht dat ze waarschijnlijk failliet zijn. Zie hier: Dvd.nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |