abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 oktober 2005 @ 13:18:57 #26
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_31578808
ik ken het probleem. dan heb ik ook nog s behoorlijke wallen dus kun je nagaan hoe dat er uit ziet
  donderdag 20 oktober 2005 @ 13:28:17 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_31578929
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:35 schreef pcbkb het volgende:
Op de volgende site kun je door middel van een test er achter komen of je een lente, herfst, zomer of winter type ben. Je moet wel je natuurlijke haarkleur invullen en niet de kleur waar het eventueel in geverfd is.
Volgens mensen die kleuren analyse doen zijn de enige mensen bij wie zwart goed staat wintertypes
http://www.knipmode.nl/lookinggreat
Wat dan weer wel kan, is op een zwart shirt een sjaal dragen die wel in de goede kleur is.
The love you take is equal to the love you make.
pi_31581683
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 21:29 schreef TrashyTina het volgende:
Ik ben zelf heel bleek (met donkerblond haar) en merk dat juist diepe, felle kleuren mooi staan, eigenlijk allesbehalve pastel. Lichtgeel o.i.d. maakt inderdaad flets, ik had een keer een lichtroze galajurk gepast en leek wel een garnaal Daarentegen staan bijvoorbeeld rood, aubergine, donkergroen, blauw etc juist prachtig
Ik ben ook bleek met donkerblond haar (ok, nu rood geverfd), en lichte kleuren doen ook geen wonderen voor mij. Alleen lichtblauw me goed. Lila gaat ook nog wel, maar daar hou ik zelf niet zo van.

Ik draag veel zwart, groen en paars, en andere felle kleuren.
Roze kan ik niet zo goed hebben omdat m'n gezicht een roze ondertoon heeft (vooral als het koud is heb ik felroze wangen), maar ik hou van felroze dus ik draag het af en toe toch.
pi_31582564
ik heb ook een lichte huid, blonde haar blauwe ogen.. maar lichte kleding draag ik liever niet, behalve een enkel leuk beprint shirtje.. en roze, dat wel. ik vind juist dat warme kleuren mij beter staan - zwart/blauw/paars/rood. ik denk dat het bij iedereen verschillend is! zo moet ik niet teveel make up op doen als ik zwarte kleding aan heb, dan wordt ik voor goth uitgemaakt..
pi_31583060
Hier nog een bleekscheet Met lichtbruin haar en blauwe ogen.
Donkere kleuren moet ik echt niet dragen, zie er doodziek uit. Vooral met winterjassen vind ik dat lastig want die zijn vaak zwart, en zwart vind ik mooi.
Donkergrijs staat dan weer veel beter, lijkt toch nog een beetje op zwart.
Andere kleuren die me wel staan: lichtgrijs, zachtblauw, meisjesroze, offwhite (fan van die kleur! staat echt het allerbeste), donkergroen.
De ene kleur groen is de andere niet, het gaat echt om de nuance die er in zit. Moeilijk uit te leggen dus.
Absolute no-no's voor mij zijn: bleekroze, paars en lila, felle kleuren, zand/beige/bruin-achtige kleuren.
pi_31583111
Lichte kleding is absoluut niet automatisch mooi bij een lichte huid! Het licht helemaal aan de persoon die de kleding draagt. Ik heb ook een lichte huid, maar pastelkleuren etc. staan echt niet, daar wordt ik nog veel lichter van. Zwart is een kleur die ik wel erg goed kan hebben, en (donker) bruin bijvoorbeeld weer helemaal niet.
Ik zou eens gewoon wat dingen uitproberen in de winkel, en kijken wat je nou wel mooi staat en wat minder mooi. Zo kom je er vanzelf achter
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_31584312
Bij een bleek gezicht zou ik niet voor geel kiezen...
* fake it until you make it *
  donderdag 20 oktober 2005 @ 23:02:56 #33
120394 Astredoo
busy like a bee
pi_31591364
Geel is geen strak plan, believe me i know!

wat je ook zou kunnen overwegen is om je haar te verven. vanwege mijn bleke tint wordt me meestal een warme tint rood aangeraden. op die manier ziet het er wat minder bleek uit.

bij zwarte kleding zou ik in de buurt van het gezicht ook iets lichts dragen. bijvoorbeeld een zwarte v-hals met een roze topje eronder of zo. dat scheelt een hoop!
pi_31591794
Rood is uberhaupt een goede tent voor bleke mensen..
  donderdag 20 oktober 2005 @ 23:23:27 #35
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_31592003
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 23:16 schreef El_Bassie het volgende:
Rood is uberhaupt een goede tent voor bleke mensen..
Nee, niet per definitie. Dat is afhankelijk van de ondertoon in je gelaatskleur (blauwroze of goudgeel).
pi_31593701
Rood is zo'n beetje de ergste kleur voor mij. Nog erger dan zwart.

Ik kom er trouwens maar niet uit wat de ondertoon van mijn huid is.. Zijn er truukjes voor om daar achter te komen?
pi_31602592
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 23:02 schreef Astredoo het volgende:
wat je ook zou kunnen overwegen is om je haar te verven. vanwege mijn bleke tint wordt me meestal een warme tint rood aangeraden. op die manier ziet het er wat minder bleek uit.
Haha, dat is wel waar. Ik verf m'n haar altijd rood met henna, en dan is het alsof ik "legitiem" bleek ben, omdat roodharigen bijna altijd bleek zijn Mensen zijn ook vaak verbaasd als ze horen dat het niet mijn eigen kleur is.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:54:47 #38
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_31602679
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 00:29 schreef -Kate- het volgende:
Rood is zo'n beetje de ergste kleur voor mij. Nog erger dan zwart.

Ik kom er trouwens maar niet uit wat de ondertoon van mijn huid is.. Zijn er truukjes voor om daar achter te komen?
Die van mij is goudgeel, want uit mijn test is gekomen dat ik een lentetype ben. Rood staat mij dus wel. Ik zou daarom denken dat jij blauwroze bent. Dus zomer of winter (koele kleuren).

Maar ik kan het mis hebben.

Dit is trouwens mijn kleurenkaart:

[ Bericht 11% gewijzigd door Lienekien op 21-10-2005 13:00:14 ]
pi_31602921
Ja ik heb het ook, en de enige kleur die me echt goed staat is rood of knallend roze. Opsommige dagen kan in een zwarte coltrui aan (als ik niet te bleek ben). en verder mijd ik (zeker in de winter) de pastelkleuren
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')