huhquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:09 schreef shmoopy het volgende:
Raarste MED-je dat ik ooit heb moeten typen, maar goed.
Zoals inmiddels al bekend is Yvonne per direct op zwart gegaan.
Onenigheid over beleid en andere zaken waren de bekende druppel, zodat door beide partijen is besloten dat het beter was om ieder z'n weg te gaan.
Als crew betreuren we dat het zo is gegaan, en we kunnen niet anders dan Yvonne heel hartelijk bedanken voor haar enorme inzet voor zowel crew als users in de afgelopen 6 jaar.
Zoals bleek zijn de crewfora niet waterdicht, waarvoor overigens nog hartelijk dank.
Yvonne, bedankt voor je vele werk voor FOK!
nú is het hek van de dam...quote:
Zegt wel iets over je affiniteit met fok.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:16 schreef cerror het volgende:
Het zal mij eigenlijk de anus oxideren eerlijk gezegd.
Ik bedoel, dat moet ze toch zelf weten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:19 schreef Pool het volgende:
[..]
Zegt wel iets over je affiniteit met fok.![]()
Dat vraag ik me ook af maar volgens mij zit ik daarvoor in het verkeerde topic.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:15 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
hee yildiz!
hoe is je avontuur afgelopen?
Oke, dat wel. Maar ze heeft wel een groot aandeel gehad in wat fok! nu is; iets waar wij ons nu al lange tijd dagelijks mee vermaken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat moet ze toch zelf weten?
Waarom zou ik me druk maken?
Al gebeurd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:19 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik denk dat je de foto's al door kan sturen naar danny@fok.nl
Oké dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:22 schreef Pool het volgende:
[..]
Oke, dat wel. Maar ze heeft wel een groot aandeel gehad in wat fok! nu is; iets waar wij ons nu al lange tijd dagelijks mee vermaken.
Groot aandeel, groot aandeel...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:22 schreef Pool het volgende:
[..]
Oke, dat wel. Maar ze heeft wel een groot aandeel gehad in wat fok! nu is; iets waar wij ons nu al lange tijd dagelijks mee vermaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |