abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31467714
Inderdaad, de TS is ook een hele grote meeloper. Waar heb jij deze mening van?
pi_31467730
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:58 schreef cerror het volgende:
Nee van die zeurende havo-lamzakken zijn leuk.
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:59 schreef -jos- het volgende:
Hey Meyers lekker generaliserend topic hoor maar ik gok dat jou niveau nog lager ligt dan VMBO, wat een sukkel ben jij zeg
Dit zijn per definitie de reacties die je niet wil geven, dit onderstreept namelijk zijn statement
pi_31467767
Het lijkt er sterk op dat de TS zelf een achterlijke aap is, en niet de "VMBO'ers"
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_31467823
Ben benieuwd of die Myers nog durft te reageren met zijn hoge opleiding
pi_31467833
VMBO'ers zijn het meeste productieve volk wat er bestaat. Hun dragen de economie op hun schouders en zijn van groot belang voor onze samenleving.

oftewel: Bash geen VMBO'ers jij kutnerd.
pi_31467843
Wacht maar tot je een mooi meisje ziet wat VMBO / MBO blijkt te doen, wat een potentiele vriendin voor je zou zijn.
  Moderator zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:05:08 #32
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_31467883
Moeten we nog een Poll openen wat onze mening is?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_31467904
Van alle irritante mensen die ik tegenkom, is het meerendeel wel VMBO'er...
Dat is dus een al dan niet nietszeggend feit...
Aargh Aargh Aargh
  Moderator zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:07:52 #34
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_31467946
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:05 schreef Aargh het volgende:
Jup
Maar dat zijn grotendeels de verveelde jeugd die er niets voor doen, ik zeg ook niet dat het VMBO bestaat uit toffe mensen, maar toch een groot deel is gewoon serieus bezig met zichzelf en levert alles op tijd in en doet zijn eigen ding.
Natuurlijk bestaan er meelopers en gewoon domme mensen, dat is het gevolg van de Mavo, VBO en LBO samen gooien op een hoop.
Érg jammer dat dat gebeurd is.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_31467959
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:05 schreef Aargh het volgende:
Dat klopt ja, over het algemeen genomen: de mensen DIE irritant zijn, zijn vaak VMBO'er.
Maar dat is net zoiets als zeggen dat in Amerika meer doden vallen dan hier in Nederland, gek he met zoveel meer mensen
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:10:18 #36
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_31468004
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:03 schreef Heavana het volgende:
VMBO'ers zijn het meeste productieve volk wat er bestaat. Hun dragen de economie op hun schouders en zijn van groot belang voor onze samenleving.

Goede reactie en met degelijk feitenmateriaal onderbouwd.

Chapeau!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_31468022
Achjaa je hebt er inderdaad veel bij die maar doen wat de rest ook doet... Maar als je de goede eruit pikt, kan je erl heel veel lol mee hebben
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_31468032
Ik ben het gedeeltelijk met TS eens. Maar zo makkelijk kan je het niet zeggen. Het zijn allemaal individuen, maar ik ben wel van mening dat 80% van het VMBO toekomstig tuig is.
pi_31468052
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:52 schreef dady het volgende:
Alle VWO-ers, die constant lopen te leren dat zijn pas meelopers. Ja, vraag ze iets over een nieuwsitem, en ze kunnen iets vertellen. Vraag ze wat over echt belangrijke dingen, en je krijgt een lachterig kutantwoord.
Ah ja, de echt belangrijke dingen... volkomen belachelijk dat die studiebollen niks van scooters opvoeren afweten he!
Ja, ik generaliseer.
pi_31468058
Heb gisteren iets ervaren over VMBO. Ik heb nu net een nieuwe gymleraar. Deze betreffende man (overigens zeer aardig ) vroeg ik hoe het beviel op mijn school, hij er is pas sinds aanvang van dit jaar. Hij vertelde dat werken op een havo/vwo school een verademing was, omdat die vmbo'ers alles maar 'boeiuh' of 'cool' vinden. Hij zei nog dat met die vmbo'ers normale gesprekken (zoals bijvoorbeeld over school) gewoon niet mogelijk was.

Dit heeft mij eigenlijk best wel aangegrepen. Zegt toch wel veel over hoe het er op het vmbo aan toe gaat.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_31468113
quote:
Define productief
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:15:03 #42
132191 -jos-
Money=Power
pi_31468132
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:59 schreef Chr0nicle het volgende:

[..]

Dit zijn per definitie de reacties die je niet wil geven, dit onderstreept namelijk zijn statement
ik doe VWO hoor
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_31468167
TS je mag per direct dood vallen van mij, serieus dit gezeik over het VMBO begint steeds triester te worden.

Ik heb een jaar HAVO/VWO gedaan maar had geen zin in leren maar zin om met m'n handen aan de slag te gaan, de de toen de LTS op (is nu een groot gedeelte van de VMBO)

En wat viel me op, geen matennaaien, elkaar helpen, niemand die de beste wilde zijn, niemand die zich beter voelde en een prima sfeer. Op het VWO was heet een grote show van kijk mij de beste zijn en zodra je iemand kan verlullen dan deed je dat "Oeh meester hij kijkt af".

Heb hierna gewoon MBO ICT Niveau 4 gehaald waar ik een voorsprong had doordat ik een electro achtergrond had, vind het dan ook vreemd dat een techisch opgeleid iemand niet direct naar het HBO kan en een theoretisch opgeleid iemand die niks van techniek weet zo toegelaten wordt op het HBO... Maar goed.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_31468168
Overigens... in de generale strekking van ts's post kan ik me wel vinden. Hoewel er natuurlijk vast goede figuren tussenzitten is het overgrote merendeel gewoon dom tuig. Maar omdat ik later in mijn bedrijf ook werknemers nodig heb die aan de productieband moeten staan ben ik toch blij dat ze er zijn...
Ja, ik generaliseer.
pi_31468171
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:15 schreef -jos- het volgende:

[..]

ik doe VWO hoor
Dan zou je toch beter moeten weten
pi_31468185
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:12 schreef Black-Death het volgende:
Heb gisteren iets ervaren over VMBO. Ik heb nu net een nieuwe gymleraar. Deze betreffende man (overigens zeer aardig ) vroeg ik hoe het beviel op mijn school, hij er is pas sinds aanvang van dit jaar. Hij vertelde dat werken op een havo/vwo school een verademing was, omdat die vmbo'ers alles maar 'boeiuh' of 'cool' vinden. Hij zei nog dat met die vmbo'ers normale gesprekken (zoals bijvoorbeeld over school) gewoon niet mogelijk was.

Dit heeft mij eigenlijk best wel aangegrepen. Zegt toch wel veel over hoe het er op het vmbo aan toe gaat.
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:08 schreef Chr0nicle het volgende:

Dat klopt ja, over het algemeen genomen: de mensen DIE irritant zijn, zijn vaak VMBO'er.
Maar dat is net zoiets als zeggen dat in Amerika meer doden vallen dan hier in Nederland, gek he met zoveel meer mensen
pi_31468245
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:08 schreef Chr0nicle het volgende:

[..]

Verklaar je nader aub
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_31468274
fipo

tvp
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_31468277
quote:

*Proest*
pi_31468280
Wat een onzin zeg. Als je dus begint op het vmbo en eindigt op de uni, wat dan? Dan verwissel je ineens van intelligentie, gelijk met je opleiding?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')