ze wegjagenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:32 schreef Sonique het volgende:
Wat doet Chantal met die mannen als ze weet dat hij pingpong ballen kan wegslaan met z'n piel?
Ja, ik zie ze dat altijd spelen maar ik ken dat niet....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:29 schreef flugeltje het volgende:
Okay tis saai op de streams..
Wie wil er trictraccen?
ken je Tafli, de griekse variant?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:29 schreef flugeltje het volgende:
Okay tis saai op de streams..
Wie wil er trictraccen?
Is gewoon Backgammon... Ik heb het leren spelen via internet. Wilde ook wel eens weten wat ze nou allemaal aan het spelen waren..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, ik zie ze dat altijd spelen maar ik ken dat niet....
is niet zo heel moeilijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, ik zie ze dat altijd spelen maar ik ken dat niet....
Opeens waren mijn middelen uitgewerkt........quote:
Nope, heb pas nét BackGammon leren spelen...quote:
Wat is het verschil dan?quote:
Het is een echte lieve droogkloot.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:28 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske![]()
een vriendinnetje van niet eens een vriendinnetje van etc etc
![]()
Ze is best wel lief
Leuk spelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is gewoon Backgammon... Ik heb het leren spelen via internet. Wilde ook wel eens weten wat ze nou allemaal aan het spelen waren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |