ach ja, is ook zo. Op marktplaats is het hoogste bod 10,50 euro nu, dus laat ik dat als basis nemen. De verzendkosten komen daar natuurlijk nog bij. Moet er eerlijkheidshalve wel bijzeggen dat ik 10,50 euro niet echt veel vind, maar nu doe ik er ook niks mee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:12 schreef Fliepke het volgende:
vraagprijs is verplicht.
Ik ben benieuwd
Dat scherm kan binnen de kortste keren helemaal kapot zijn, dus op zich is het een prima prijs...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:15 schreef harlingen het volgende:
[..]
ach ja, is ook zo. Op marktplaats is het hoogste bod 10,50 euro nu, dus laat ik dat als basis nemen. De verzendkosten komen daar natuurlijk nog bij. Moet er eerlijkheidshalve wel bijzeggen dat ik 10,50 euro niet echt veel vind, maar nu doe ik er ook niks mee.
Ruilen voor gamecube games is ook een optie trouwens.
zeker wel, ik ben een keer die man van ipodrepatie.nl tegen het lijf gelopen en het is zo te repareren. Maar voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn familie onlangs de iPod nano (ik had mijn familie niet verteld dat hij ook gerepareerd kon worden). Vandaar, anders had ik hem gerepareerd. Het is verder een prima ding namelijk. Totaal 20 uur gebruikt ongeveer (ik had hem voor mijn werkreisjes met de trein naar de andere kant van het land en dat doe ik niet al te vaak).quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:22 schreef SynXteR het volgende:
nieuw scherm opzetten geen optie?
Jawel, het is gewoon een Apple product (gekocht bij Dixons, bon krijg je bij koop erbij alsmede extra garantie). Ik weet niet precies welke voorwaarden je bedoelt? Apple heeft de Ipod opgehaald met UPS en teruggestuurd met de mededeling dat het scherm kapot was gegaan door een accident of abuse en dat dit niet onder de garantie valt. Ik kon hem wel laten repareren, maar dat was even duur als een nieuwe (maar zoals in de openingspost staan zijn er genoeg bedrijfjes die het veel goedkoper doen).quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:22 schreef Maaark het volgende:
Hm, mag ik vragen waar jij die voorwaarden hebt gevonden?
Het enige wat ik kan vinden is dit:
http://www.apple.com/nl/support/service/terms/
is het scherm dan geen door Apple geproduceerd product?
Had je er maar bij moeten zetten dat de batterij gevaarlijk heet werd ofzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:26 schreef harlingen het volgende:
[..]
Jawel, het is gewoon een Apple product (gekocht bij Dixons, bon krijg je bij koop erbij alsmede extra garantie). Ik weet niet precies welke voorwaarden je bedoelt? Apple heeft de Ipod opgehaald met UPS en teruggestuurd met de mededeling dat het scherm kapot was gegaan door een accident of abuse en dat dit niet onder de garantie valt. Ik kon hem wel laten repareren, maar dat was even duur als een nieuwe (maar zoals in de openingspost staan zijn er genoeg bedrijfjes die het veel goedkoper doen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |