quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:44 schreef zoalshetis het volgende:
neuken én een hoger cijfer? geen moeilijke keuze.
Zeg het ze maar !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:44 schreef Life het volgende:
Dude, kopieren van mijn topics is zwaar fout.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:42 schreef GnAgn het volgende:
We hebben altijd vakken waar we niet goed in zijn op school, iedereen heeft zijn mindere punten.
Natuurlijk kan je meestal via goed leren wel een magere voldoende halen voor dit vak, maar dit kost erg veel moeite. Er zijn andere manieren om een hoger cijfer te halen, zonder al te veel moeite.
Stel je het volgende scenario voor: Je lerares is een aardige Negerin die getrouwd is en 2 kinderen heeft. Toch heeft deze mevrouw een afrodisie voor jeugdige leerlingen. Je zit diep in de put, je laatste toets is een 4.3 geworden, terwijl je net een 7.5 nodig had om over te gaan naar volgend jaar. Je bent van plan om naar huis te gaan zodra de les is afgelopen, maar opeens roept de lerares je naar haar tafel. In het gesprek wat volgt biedt zij aan om jouw cijfer naar een 7.5 te veranderen als jij onzedelijke handelingen met haar verricht.
Dit zou best een moeilijke beslissing zijn geweest. Zelf was ik hier uiteindelijk niet op ingegaan, een lerares hoort zulke dingen niet te doen. Ik ben wel benieuwd naar jullie meningen hierover.
Wat hadden jullie gedaan in dit scenario?
als de lerares goed kan neuken is het juist slim om een onvoldoende te halenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:46 schreef Pool het volgende:
Ik kan me moeilijk inleven in de situatie.![]()
Onvoldoendes zijn namelijk voor domme mensen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:46 schreef Pool het volgende:
Ik kan me moeilijk inleven in de situatie.![]()
Onvoldoendes zijn namelijk voor domme mensen.
wil je graag mod worden?quote:
racistquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:42 schreef GnAgn het volgende:
We hebben altijd vakken waar we niet goed in zijn op school, iedereen heeft zijn mindere punten.
Natuurlijk kan je meestal via goed leren wel een magere voldoende halen voor dit vak, maar dit kost erg veel moeite. Er zijn andere manieren om een hoger cijfer te halen, zonder al te veel moeite.
Stel je het volgende scenario voor: Je lerares is een aardige Negerin die getrouwd is en 2 kinderen heeft. Toch heeft deze mevrouw een afrodisie voor jeugdige leerlingen. Je zit diep in de put, je laatste toets is een 4.3 geworden, terwijl je net een 7.5 nodig had om over te gaan naar volgend jaar. Je bent van plan om naar huis te gaan zodra de les is afgelopen, maar opeens roept de lerares je naar haar tafel. In het gesprek wat volgt biedt zij aan om jouw cijfer naar een 7.5 te veranderen als jij onzedelijke handelingen met haar verricht.
Dit zou best een moeilijke beslissing zijn geweest. Zelf was ik hier uiteindelijk niet op ingegaan, een lerares hoort zulke dingen niet te doen. Ik ben wel benieuwd naar jullie meningen hierover.
Wat hadden jullie gedaan in dit scenario?
Dan kun je beter gewoon een 10 halen en vervolgens zeggen dat je haar voor 50 euro best wil neuken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als de lerares goed kan neuken is het juist slim om een onvoldoende te halen
Jij hebt de hoop al opgegeven?quote:
Pool is gevoelig voor inlikken, en hij weet hetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |