Haha, dat was nou p'cies de reden dat ik m'n foto's nooit op internet zet....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:55 schreef Dynabite het volgende:
avatar voor de liefhebber[afbeelding]![]()
Jij snapt echt niets van vrouwen he?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:55 schreef Dynabite het volgende:
avatar voor de liefhebber[afbeelding]![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:58 schreef Sonique het volgende:
PRecies Dido!
Haal hem zo weg hoor..geintjuh.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Haha, dat was nou p'cies de reden dat ik m'n foto's nooit op internet zet....
Maar in avatarvorm is het zo klein dat ze me toch niet herkennen...
Tnx trouwens iedereen....
Zoals u kunt zien is de snoet niet verkeerd, de kont is nóg indrukwekkender![]()
M'n opa zei altijd "De kop verkoopt de kont"
En in de praktijk blijkt dit nog te kloppen ook, had altijd meer vriendjes dan slanke vriendinnen...
Mag die camera 25 cm omlaag?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:58 schreef scanman01 het volgende:
De twee blondjes van het huis
[afbeelding]
ja lekker.. doe maar een broodje met kaasquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:59 schreef Sonique het volgende:
ff lunchen....
Moet iemand nog wat hebben?
Worstebroodje en een koude chocomelk aub...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:59 schreef Sonique het volgende:
ff lunchen....
Hoezo Gert, wil je me daten dan???quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:00 schreef Gert het volgende:
Hoe saaier het huis, hoe meer het hier op een datingshow begint te lijken.
alleen jammer dat er zoveel getrouwde vrouwen hier zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:00 schreef Gert het volgende:
doe maar een patatje oorlogquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:59 schreef Sonique het volgende:
ff lunchen....
Okay dan speciaal voor jou en doka nog héél even....quote:
Het lijkt de clib welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:00 schreef Gert het volgende:
Niet getrouwd maar wel samenwonend (dus daar heb je ook niet veel aan)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
alleen jammer dat er zoveel getrouwde vrouwen hier zijn
Ik heb vaker getrouwde vriendinnen dan ongetrouwde....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
alleen jammer dat er zoveel getrouwde vrouwen hier zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |