Ik heb het nog steeds niet gehoord.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:08 schreef Syytön het volgende:
[..]
Vandaag gaat deze single in premiere op KIIS FM.
Ik heb het nu wel gehoord leuk nummertjequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:38 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds niet gehoord.![]()
Maar toch www.shakiramedia.com heeft weer meer gepost.
[afbeelding]
Single Cover
[afbeelding]
Videoshoot 'Hips Don't Lie'
Voelt een á la 'La Tortura' vibe al een beetje.
![]()
Ja klopt, als dadelijk de aandacht weer in de media op Shakira komt zal het denk weer voller lopen in dit topic.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:57 schreef Syytön het volgende:
Volgens mij zijn wij de enige in dit topic. Ik ben maar gestopt met info posten. Als mensen geïnteresseerd in Shakira zijn bezoeken ze mn site maar
Fok!kers ook altijd![]()
hahaha, hoe zou dat nou komen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:57 schreef Syytön het volgende:
Volgens mij zijn wij de enige in dit topic.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:18 schreef Vivi het volgende:
Hips don't lie word een mijn nieuwe zomer-lijf/strijdlied, wat een lekker nummer
Ik vind het wel mooi, ze lijkt net een engeltjequote:
Ja ze draagt meestal iets leukers.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:29 schreef Syytön het volgende:
Shakira was gister bij Univision's premio lo nuestro. Ze zong Día de Enero.
Ze sleepte ook nog drie prijzen in de wacht: album van het jaar (fijación oral), duet van het jaar (Shakira & Alejandro Sanz) en lied van het jaar (La Tortura). Het is de 3e keer dat Shakira de Premios lo Nuestro bijwoonde (1997, 1999 en nu).
Qua kleding.... yuk!
[afbeelding]
Foto's en videos te zien op ShakiraMedia.
De video voor Hips Don't Lie is geschoten, Shakira gaat nu naar Londen om de laatste hand aan de video te leggen, ook zal ze daar nog in een tv show verschijnen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:07 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ja ze draagt meestal iets leukers.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |