Daar sla je toch de plank mis, zelfs jouw favo artiesten playbacken wel eens. Heb je er wel over nagedacht dat ze veel shows aandoet voor haar promotietour? Ze doet er zo veel dat ze dat wel moet omdat ze haar stem moet sparen voor haar opkomende tour.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:25 schreef spacemangraig het volgende:
Grappig dat jullie allemaal dat playbacken proberen goed te praten, elke zich zelf respecterende artiest zingt gewoon live. Als Shakira een van de betere Latin-zangeressen is, dan wil ik niet weten hoe slecht de rest is (of je hebt het over Lopez, dan weet ik genoeg). Dat nummer van haar met die panfluit solo is toch wel één van de dieptepunten uit de muziekgeschiedenis. brrr als ik terug denk aan de tijd dat je dat nummer elke minuut op de radio hoorde.
Mijn favoriete band is Green Day, en ik heb toch al tegen de honderd optredens bekeken op film en ze nog nooit betrapt op een enkel woord geplaybackt. En zij hebben er een druk jaar op zitten met tot nu toe 121 (!) concerten. Waarvan ik er een bezocht heb, en ik vertel je, Billie Joe doet het niet erg rustig aan met zijn stem. En als je aankomt dat het komt omdat Green Day zuigt neem ik je niet serieus. Er zullen er wel meer mensen zijn op dit forum met andere artiesten die ook nooit geplaybackt hebben. Ik vind Shakira een mooie stem hebben, ze schrijft goede nummers, maar als je playbackt sta je gewoon je eigen fans in de maling te nemen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:02 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Daar sla je toch de plank mis, zelfs jouw favo artiesten playbacken wel eens. Heb je er wel over nagedacht dat ze veel shows aandoet voor haar promotietour? Ze doet er zo veel dat ze dat wel moet omdat ze haar stem moet sparen voor haar opkomende tour.
Dan weet ik het ook niet meer.. soms playbackt ze stukken en dan weer niet en als dan niet playbackt klinkt het goed dus ik zou het niet weten waarom ze dat nu doet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:34 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Mijn favoriete band is Green Day, en ik heb toch al tegen de honderd optredens bekeken op film en ze nog nooit betrapt op een enkel woord geplaybackt. En zij hebben er een druk jaar op zitten met tot nu toe 121 (!) concerten. Waarvan ik er een bezocht heb, en ik vertel je, Billie Joe doet het niet erg rustig aan met zijn stem. En als je aankomt dat het komt omdat Green Day zuigt neem ik je niet serieus. Er zullen er wel meer mensen zijn op dit forum met andere artiesten die ook nooit geplaybackt hebben. Ik vind Shakira een mooie stem hebben, ze schrijft goede nummers, maar als je playbackt sta je gewoon je eigen fans in de maling te nemen.
Een concert is wel wat anders dan een gast optreden. Alle concerten die Shakira geeft zijn live, kan ik je verzekeren (heb genoeg bootlegs). Op evenementen als de VMAs en de EMAs zong ze ook gewoon life. Maar zoals heet een echte wereldster betaamt, reist Shakira op het moment de hele wereld over, en dan heb je niet altijd tijd en kans sound checks te doen, of je moet je stem besparen. Shakira zingt genoeg life hoor, en als ze dat niet doet heeft ze haar redenen daar zo voor.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:34 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Mijn favoriete band is Green Day, en ik heb toch al tegen de honderd optredens bekeken op film en ze nog nooit betrapt op een enkel woord geplaybackt. En zij hebben er een druk jaar op zitten met tot nu toe 121 (!) concerten. Waarvan ik er een bezocht heb, en ik vertel je, Billie Joe doet het niet erg rustig aan met zijn stem. En als je aankomt dat het komt omdat Green Day zuigt neem ik je niet serieus. Er zullen er wel meer mensen zijn op dit forum met andere artiesten die ook nooit geplaybackt hebben. Ik vind Shakira een mooie stem hebben, ze schrijft goede nummers, maar als je playbackt sta je gewoon je eigen fans in de maling te nemen.
bij die optredens die ik gezien heb, zitten genoeg bij van tv-programma's. allemaal live. en ik geloof best dat shakira bij haar concerten live zingt, anders is het pure oplichting waar fans goed geld voor hebben betaald. maar zelfs bij dit soort tv-optredens vind ik het niet kunnen om te gaan playbacken, er is geen excuus. billie joe armstrong heeft ook wel eens last gehad van zijn stem, en vervolgens zijn er concerten verplaatst. playbacken zou nooit een optie mogen zijn, welke omstandigheid dan ook.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:09 schreef Syytön het volgende:
[..]
Een concert is wel wat anders dan een gast optreden. Alle concerten die Shakira geeft zijn live, kan ik je verzekeren (heb genoeg bootlegs). Op evenementen als de VMAs en de EMAs zong ze ook gewoon life. Maar zoals heet een echte wereldster betaamt, reist Shakira op het moment de hele wereld over, en dan heb je niet altijd tijd en kans sound checks te doen, of je moet je stem besparen. Shakira zingt genoeg life hoor, en als ze dat niet doet heeft ze haar redenen daar zo voor.
Nou nee. Je weet niet eens wie mijn favoriete 'artiesten' zijn. Alleen middelmatige zangeresjes als Britney Spears, Anastacia én Shakira playbacken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:02 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Daar sla je toch de plank mis, zelfs jouw favo artiesten playbacken wel eens.
Dat is jouw mening. Ik hoorde vanochtend nog een nummer van haar op de radio, en haar stem komt zo geforceerd over, trillerig, zeurderig.quote:Op zondag 27 november 2005 15:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Shakira is geen middelmatig zangeresje...
Het is maar goed dat jij het niet voor het zeggen hebt in de platenwereld.quote:Op zondag 27 november 2005 15:14 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik hoorde vanochtend nog een nummer van haar op de radio, en haar stem komt zo geforceerd over, trillerig, zeurderig.
Het is maar goed dat er meer is in de wereld dan troep zoals Shakira.quote:Op zondag 27 november 2005 15:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij het niet voor het zeggen hebt in de platenwereld.
Koop haar album maar eens.. als je alleen maar de singles kent. Mopperkontjequote:Op zondag 27 november 2005 15:14 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik hoorde vanochtend nog een nummer van haar op de radio, en haar stem komt zo geforceerd over, trillerig, zeurderig.
Gelukkig wel, anders kwam je vaker hier in dit topic janken.quote:Op zondag 27 november 2005 15:16 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Het is maar goed dat er meer is in de wereld dan troep zoals Shakira.
.... daar kan ik me soms wel in vinden, ja: ze moet een beetje gaan uitkijken dat ze niet teveel als Cher gaat klinken.quote:Op zondag 27 november 2005 15:14 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Skarira en goed zingen? Ze vervormt haar stem nog meer dan Fransje Bauer, ik vind het persoonlijk niet om aan te horen. Net een schaap. En schapen kunnen niet zingen, dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:59 schreef mbliek het volgende:
wat een zeikerds allemaal, Shakira is gewoon de beste zangeres. En ze paybackt nu omdat ze der stem moet sparen voor de komende wereld tour
Hoho! Dat is generaliseren!quote:Op woensdag 30 november 2005 10:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Skarira en goed zingen? Ze vervormt haar stem nog meer dan Fransje Bauer, ik vind het persoonlijk niet om aan te horen. Net een schaap. En schapen kunnen niet zingen, dat weet iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |