abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:02:13 #76
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_32580594
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 21:25 schreef spacemangraig het volgende:
Grappig dat jullie allemaal dat playbacken proberen goed te praten, elke zich zelf respecterende artiest zingt gewoon live. Als Shakira een van de betere Latin-zangeressen is, dan wil ik niet weten hoe slecht de rest is (of je hebt het over Lopez, dan weet ik genoeg). Dat nummer van haar met die panfluit solo is toch wel één van de dieptepunten uit de muziekgeschiedenis. brrr als ik terug denk aan de tijd dat je dat nummer elke minuut op de radio hoorde.
Daar sla je toch de plank mis, zelfs jouw favo artiesten playbacken wel eens. Heb je er wel over nagedacht dat ze veel shows aandoet voor haar promotietour? Ze doet er zo veel dat ze dat wel moet omdat ze haar stem moet sparen voor haar opkomende tour.

Als je 'Whenever Wherever' bedoelt dan ben je ook heel slecht geinformeerd of bekijk je haar eenzijdig. Haar Spaanstalig werk voor haar Engelse doorbraak in 2001 was geweldig en ze kwam er ook mee terug dit jaar met 'Fijacion Oral vol. 1' waarmee ze werkte met Gustavo Cerati. Hij is een van de meest bekende producers in de Latin-scene (o.a Juanes, Alejandro Sanz, Chavez Ravine, Gloria Estefan, Marc Anthony, JD Natasha, Olga Tanon)

BTW: Jennifer Lopez gaf kwaliteit, toen ze nog veel in het Spaans zong. Haar duet met haar nu man Marc Anthony - No Mes Ames was een enorme hit in vele Spaanstalige landen.

Ik zou maar eerst een CD van haar kopen of nummers downloaden van haar CD 'Fijacion Oral vol. 1' voor maar wat te ketteren. Oké?
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  zaterdag 26 november 2005 @ 09:49:42 #77
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_32589580
(Terug)zien van de interview bij Jensen Klik hier! (wmp)
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:00:32 #78
132411 Mr_Booze
pi_32595288
Op NL 5-Star MTV site kun je nog niet luisteren maar op de Zuid-Amerikaanse wel

http://www.mtvla.com/musi(...)html?_requestid=3656

Het is beter dan ik had verwacht het is wel rond het niveau van 'Fijacion Oral vol. 1'

Favo tracks: 'Timor' , 'Don't Bother', 'How Do You Do?', 'Animal City' en 'Hey You'
pi_32598797
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 22:02 schreef Mr_Booze het volgende:

[..]

Daar sla je toch de plank mis, zelfs jouw favo artiesten playbacken wel eens. Heb je er wel over nagedacht dat ze veel shows aandoet voor haar promotietour? Ze doet er zo veel dat ze dat wel moet omdat ze haar stem moet sparen voor haar opkomende tour.
Mijn favoriete band is Green Day, en ik heb toch al tegen de honderd optredens bekeken op film en ze nog nooit betrapt op een enkel woord geplaybackt. En zij hebben er een druk jaar op zitten met tot nu toe 121 (!) concerten. Waarvan ik er een bezocht heb, en ik vertel je, Billie Joe doet het niet erg rustig aan met zijn stem. En als je aankomt dat het komt omdat Green Day zuigt neem ik je niet serieus. Er zullen er wel meer mensen zijn op dit forum met andere artiesten die ook nooit geplaybackt hebben. Ik vind Shakira een mooie stem hebben, ze schrijft goede nummers, maar als je playbackt sta je gewoon je eigen fans in de maling te nemen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:40:00 #80
132411 Mr_Booze
pi_32600318
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:34 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Mijn favoriete band is Green Day, en ik heb toch al tegen de honderd optredens bekeken op film en ze nog nooit betrapt op een enkel woord geplaybackt. En zij hebben er een druk jaar op zitten met tot nu toe 121 (!) concerten. Waarvan ik er een bezocht heb, en ik vertel je, Billie Joe doet het niet erg rustig aan met zijn stem. En als je aankomt dat het komt omdat Green Day zuigt neem ik je niet serieus. Er zullen er wel meer mensen zijn op dit forum met andere artiesten die ook nooit geplaybackt hebben. Ik vind Shakira een mooie stem hebben, ze schrijft goede nummers, maar als je playbackt sta je gewoon je eigen fans in de maling te nemen.
Dan weet ik het ook niet meer.. soms playbackt ze stukken en dan weer niet en als dan niet playbackt klinkt het goed dus ik zou het niet weten waarom ze dat nu doet.
pi_32601047
Ze was leuk bij Jensen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32606856
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:34 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Een concert is wel wat anders dan een gast optreden. Alle concerten die Shakira geeft zijn live, kan ik je verzekeren (heb genoeg bootlegs). Op evenementen als de VMAs en de EMAs zong ze ook gewoon life. Maar zoals heet een echte wereldster betaamt, reist Shakira op het moment de hele wereld over, en dan heb je niet altijd tijd en kans sound checks te doen, of je moet je stem besparen. Shakira zingt genoeg life hoor, en als ze dat niet doet heeft ze haar redenen daar zo voor.
pi_32607187
mjah ik vind playbacken gewoon niks.

Robbie Williams doet ook nooit playback ookal is zn stem naar de klote door iets.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_32610976
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:09 schreef Syytön het volgende:

[..]

Een concert is wel wat anders dan een gast optreden. Alle concerten die Shakira geeft zijn live, kan ik je verzekeren (heb genoeg bootlegs). Op evenementen als de VMAs en de EMAs zong ze ook gewoon life. Maar zoals heet een echte wereldster betaamt, reist Shakira op het moment de hele wereld over, en dan heb je niet altijd tijd en kans sound checks te doen, of je moet je stem besparen. Shakira zingt genoeg life hoor, en als ze dat niet doet heeft ze haar redenen daar zo voor.
bij die optredens die ik gezien heb, zitten genoeg bij van tv-programma's. allemaal live. en ik geloof best dat shakira bij haar concerten live zingt, anders is het pure oplichting waar fans goed geld voor hebben betaald. maar zelfs bij dit soort tv-optredens vind ik het niet kunnen om te gaan playbacken, er is geen excuus. billie joe armstrong heeft ook wel eens last gehad van zijn stem, en vervolgens zijn er concerten verplaatst. playbacken zou nooit een optie mogen zijn, welke omstandigheid dan ook.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_32618671
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 22:02 schreef Mr_Booze het volgende:

[..]

Daar sla je toch de plank mis, zelfs jouw favo artiesten playbacken wel eens.
Nou nee. Je weet niet eens wie mijn favoriete 'artiesten' zijn. Alleen middelmatige zangeresjes als Britney Spears, Anastacia én Shakira playbacken.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_32618701
Shakira is geen middelmatig zangeresje...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32618856
Jensen was leuk.
pi_32618865
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Shakira is geen middelmatig zangeresje...
Dat is jouw mening. Ik hoorde vanochtend nog een nummer van haar op de radio, en haar stem komt zo geforceerd over, trillerig, zeurderig.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
pi_32618882
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:14 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. Ik hoorde vanochtend nog een nummer van haar op de radio, en haar stem komt zo geforceerd over, trillerig, zeurderig.
Het is maar goed dat jij het niet voor het zeggen hebt in de platenwereld.
pi_32618934
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het is maar goed dat jij het niet voor het zeggen hebt in de platenwereld.
Het is maar goed dat er meer is in de wereld dan troep zoals Shakira.
  zondag 27 november 2005 @ 16:54:44 #91
132411 Mr_Booze
pi_32621591
quote:

[..]

Koop haar album maar eens.. als je alleen maar de singles kent. Mopperkontje
pi_32622151
Iedereeen heeft nu eenmaal een andere smaak So be it! zeikerd
pi_32623529
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:16 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Het is maar goed dat er meer is in de wereld dan troep zoals Shakira.
Gelukkig wel, anders kwam je vaker hier in dit topic janken.
  maandag 28 november 2005 @ 08:30:34 #94
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_32637874
Shakira zingt heel vaak live en dat kan ze prima. Ik weet dus dat ze kan zingen en dan vind ik playback niet zo heel erg. Sommige artiesten playbacken alleen maar, en dat vind ik echt niets...
  maandag 28 november 2005 @ 10:40:20 #95
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_32639656
quote:

[..]

.... daar kan ik me soms wel in vinden, ja: ze moet een beetje gaan uitkijken dat ze niet teveel als Cher gaat klinken.
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:59:21 #96
134156 mbliek
Domotica en IP Camera Specilis
pi_32677879
wat een zeikerds allemaal, Shakira is gewoon de beste zangeres. En ze paybackt nu omdat ze der stem moet sparen voor de komende wereld tour
Domotica en IP Camera Specilist | Momotica
www.momotica.nl
pi_32690549
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:59 schreef mbliek het volgende:
wat een zeikerds allemaal, Shakira is gewoon de beste zangeres. En ze paybackt nu omdat ze der stem moet sparen voor de komende wereld tour
Skarira en goed zingen? Ze vervormt haar stem nog meer dan Fransje Bauer, ik vind het persoonlijk niet om aan te horen. Net een schaap. En schapen kunnen niet zingen, dat weet iedereen.
pi_32690946
We kunnen nu wel gaan debatteren of ze Sharika wel of geen goed stemgeluid heeft, maar het antwoord daarop is niet voor iedereen gelijk. Het is nu eenmaal een mening.

Don't Bother vindt ik een prima nummer, maar Whenever Wherever vind ik niet om aan te horen. Schijnbaar komt d'r stem gewon bij verschillende nummers beter uit.
Britney vind ik meer een performer dan speciaal een zangeres. Het totaalbeeld is -naar mijn idee- iets wat haar zo groot heeft gemaakt. Christina vind ik weer een betere zangstem hebben, maar de rest suckt nogal.

Ach, zo hebben we allemaal onze mening
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 30 november 2005 @ 10:34:06 #99
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_32690998
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:06 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Skarira en goed zingen? Ze vervormt haar stem nog meer dan Fransje Bauer, ik vind het persoonlijk niet om aan te horen. Net een schaap. En schapen kunnen niet zingen, dat weet iedereen.
Hoho! Dat is generaliseren!
pi_32692397
Ik weet niet of Shakira d'r stem laat verdraaien. In Live and off the record klinkt ze ook goed. Natuurlijk kan ook dat nabewerkt zijn... maar dan zouden de mensen in dat kleine zaaltje dat wel gemerkt moeten hebben.
Don't hurry, be crappy!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')