En tus pupilas is mooi ja.quote:Op zondag 6 november 2005 10:51 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik kijk wel uit naar de Engelse versie van 'En Tus Pupilas' omdat het in het Spaans al zo goed is.
begint ook in het frans!quote:Op woensdag 23 november 2005 14:07 schreef BVO het volgende:
[..]
En tus pupilas is mooi ja.. Ook qua tekst
.
Ze doet ook duits 'bleib baby bleib' in 'Lo Imprescindible' als ik me niet vergis.quote:
Is er iemand die dat kan en wil capturen? Ik heb helaas geen TV-kaart.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:07 schreef Mr_Booze het volgende:
En ze is te gast vanavond bij Jensen!
Is altijd zo bij Jensenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:24 schreef mcyodogg het volgende:
ik hoop dat de fans trots zijn op haar playback kwaliteiten
Nee hoor ik heb vaker artiesten live zien spelen (Nada Surf o.a.). Oasis daarentegen neit, maar die playbacken wel heel goedquote:Op donderdag 24 november 2005 23:28 schreef Roi het volgende:
[..]
Is altijd zo bij Jensen.
Is lees trouwens net dat dat antisemieten verhaal een hoax is!
Daar komen dan ook alleen slechte artiesten.quote:
Komt omdat ze daar eerst eens sieraad had zitten, het is een ruitje.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:31 schreef schaap001 het volgende:
Is het iemand ook opgevallen dat ze een gaatje in haar voorhoofd heeft? Letterlijk, bedoel ik dus.
Onzin, ze kan zingen en ik neem het haar niet kwalijk.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:31 schreef mcyodogg het volgende:
jensen, geen jensen wat voor een artiest ben je als je met een bandje op de achtergrond wat losse mondbewegingen maakt. het enige wat niet nep waren haar dans kwaliteiten.
en ik ben absoluut niet fan van de band, maar volgens mij was di-rect toch echt live toen zij bij jensen waren.
Ieder zijn smaak.. alleen ze is niet slecht, ze is een van de betere latin zangeressen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:24 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Daar komen dan ook alleen slechte artiesten.
Jensen verdient niet beter.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:24 schreef mcyodogg het volgende:
ik hoop dat de fans trots zijn op haar playback kwaliteiten
haha, nee hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:37 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Komt omdat ze daar eerst eens sieraad had zitten, het is een ruitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |