Ik kende het al hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:34 schreef mbliek het volgende:
en wat vind je er van??
quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:42 schreef spacemangraig het volgende:
Wat een afschuwelijke stem heeft dat mens toch
Slap excuus.quote:
Ze heeft een geweldige stem iedereen die bij haar concert is geweest in Barcelona kan daar over meepraten net zoals haar MTV Unplugged sessies met nummers zoals 'En Tus Pupilas', 'Dónde Están Los Ladrones' en 'No'quote:
Op al haar singles klinkt ze anders absoluut verschrikkelijk, ik snap niet dat je dat mooi kan vinden. Net als Anastasia, ook zo'n populaire zangeres met een trommelvliestergende stem. Trouwens, je gaat me toch niet vertellen dat je helemaal naar Barcelona bent geweest om Shakira live te zien hequote:Op vrijdag 18 november 2005 19:00 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ze heeft een geweldige stem iedereen die bij haar concert is geweest in Barcelona kan daar over meepraten net zoals haar MTV Unplugged sessies met nummers zoals 'En Tus Pupilas', 'Dónde Están Los Ladrones' en 'No'
Verder ga ik niet in discussie met jou..![]()
Jawel we waren daar op vakantie. Ze is een van de meest inspirerende artiesten ooit en ook heel aardig toen we haar zagen voor een handtekeningquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:10 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Op al haar singles klinkt ze anders absoluut verschrikkelijk, ik snap niet dat je dat mooi kan vinden. Net als Anastasia, ook zo'n populaire zangeres met een trommelvliestergende stem. Trouwens, je gaat me toch niet vertellen dat je helemaal naar Barcelona bent geweest om Shakira live te zien he![]()
Jij vind.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:10 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Op al haar singles klinkt ze anders absoluut verschrikkelijk,
Dat is een erg lekker nummer!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:53 schreef Mr_Booze het volgende:
Wat vinden we van de eerste single 'Don't Bother'?
gast, je woont in amerika..quote:Op zondag 20 november 2005 08:03 schreef StefanP het volgende:
Met zo'n kont had ze die ene beter "anal fixation" kunnen noemen
het is een nep mustang...quote:Op zondag 20 november 2005 09:37 schreef Cool_Runner het volgende:
jammer van die auto
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:41 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ze is een van de meest inspirerende artiesten ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |