Ik ga 31 jan naar haar concert in het Sportpaleis Antwerpen. Heb er zin in!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:02 schreef mbliek het volgende:
wie o wie gaat er naar het concert van shaki op 3 feb. 2007 in het Gelredome???
Ik wel natuurlijk
Alejandro Sanz is een megaster in alle Spaanstalige landen alleen in mainstream Engelse markt is hij nog niet op zijn eigen kracht doorgebroken. Hoop dat het lukt voor hem hij maakt geweldige muziek goede Spaanstalige muziek moet snel meer bekend gemaakt worden o.a Salsa, Merengue en Latin Pop.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:40 schreef mbliek het volgende:
Shakira & Alejandro Sanz hebben een nieuw nummer die op het album staat van Alejandro Sanz het nummer heet: Te Lo Agradezco Pero No
Je kunt hem hier luisteren (niet downloaden): http://www.shakiramebarak.nl/play.php
Ja ze hadden iets vrolijkers kunnen pakken ja.quote:
Opzetten en afbreken kan vrij rap gaan. Kijk maar naar de tourschema's van (andere) artiesten, elke dag treden ze ergens anders op. Natuurlijk kunnen ze 2 sets met spullen hebben die om en om gebruikt worden, maar dan nog is het schema erg krap.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zal mij benieuwen hoe ze dat straks in februari gaan doen , want de volgende dag moet er weer gevoetbalt worden , dus het podium en alles zal wel niet zoveel voorstellen.
het podium ziet er goed uit hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zal mij benieuwen hoe ze dat straks in februari gaan doen , want de volgende dag moet er weer gevoetbalt worden , dus het podium en alles zal wel niet zoveel voorstellen.
Imageshack doet het niet zoals gewoonlijk gebruik photobucket.com!quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:25 schreef mbliek het volgende:
[..]
het podium ziet er goed uit hoor
En ze beginnen altijd gelijk als het afgelopen is met afbreken zoals rido78 al zei.
Dus wees maar niet bang
hier zie je een foto van het podium
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:World Music Award
Posted on November 17, 2006, by Gato Negro
Shakira won a World Music Award for best selling Latin artist this week.
Other nominees were Juanes, Mana, RBD and Daddy Yankee.
She could not attend the award ceremony because of her tour concerts in Colombia.
Source: BBC
Ik kende hem al jaren voor ik Shakira kende eik..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:42 schreef Mr_Booze het volgende:
Dankzij Shakira wordt Alejandro Sanz ook internationaal bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |