abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 09:11:44 #1
67385 ROG
Go on, say it.
pi_31456555
Ik heb een tof kleurtje latex, dit wil ik voor m'n deur gebruiken (nu gelakt):
Deur schuren, grondverven, latex erop: kan dat of is echt latex écht enkel voor muren etc?

Bij voorbaat dank!
pi_31456896
nee, latex is voor op de muur.

Als je een deur met latex gaat schilderen kan je die deur niet meer met een sopje afnemen want dan veeg je de verf eraf.

[ Bericht 68% gewijzigd door Conflict op 15-10-2005 10:21:41 ]
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:09:08 #3
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_31458569
Ik zou met je Latex kleur naar de bouwmarkt gaan en die kleu gewoon in een hoogglas verf ofzo laten mengen want het is wat Conflict zegt latex is voor op de muur en niet voor op deur
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_31458750
latex op deur....

gewoon een pot verf halen op de goeie kleur, staat ook veel netter
pi_31557651
enkel voor muren... mn broer is 3 maanden geleden verhuist naar een woning in rotterdam en daar zat werkelijk overal latex. op de deuren, radiatoren, raamkozijnen, muren etc. echt een kutkarwei om weer schoon te krijgen. lak hecht daar nl niet goed op. dus niet doen, gewoon kleurtje laten mengen. is maar voor 1 deur, dus de grote kosten zijn t ook weer niet. succes!
Life's a bitch and then U marry one... ;-)
pi_31559059
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 10:16 schreef Conflict het volgende:
nee, latex is voor op de muur.

Als je een deur met latex gaat schilderen kan je die deur niet meer met een sopje afnemen want dan veeg je de verf eraf.
Met een doek eraf....dat is veegvast geen latex. En als je 100% latex neemt ipv 1% die de bouwmarkten nog wel eens in de aanbieding hebben kun je het met een hogedrukreiniger schoonspuiten...mits de ondergrond goed hecht. En als je acrylaat neemt (goede) gaat het nog beter.

En voor ts...ja het kan...maar neem dan een acrylaat grondverf.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')