Ja, dat was ook zo gezellig. Echt eengrote familie. Niets is zo leuk als de bb bewoners die allemaal leuke nederlandstalige liedjes voor ons streamers ten gehore brengen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Vind je het ook niet wat hebben van gister (eergister?) toen al die liedjes in koor en harmonieklank voorbij kwamen![]()
Nu je het zegt, leuk idee voor de BB-fok-meetquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat was ook zo gezellig. Echt eengrote familie. Niets is zo leuk als de bb bewoners die allemaal leuke nederlandstalige liedjes voor ons streamers ten gehore brengen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:09 schreef SuperMOM het volgende:
Voordat je een BB huis in gaat verdiep je je toch in het concept en zo?? Ik volg al vanaf de eerst BB via Fok! alles..... kennen ze het woord streamers niet????![]()
![]()
Wauw... Vader Jacob met 3000 man... gelijk een Guiness record denk ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nu je het zegt, leuk idee voor de BB-fok-meet![]()
![]()
Moet voor een vrouw geen enkel probleem zijn, jullie hebben het zo makkelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:05 schreef cuall het volgende:
Ophitsende avond hier, ga eens kijken of er hier boven nog iets te halen valt![]()
![]()
3000 man op een meet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wauw... Vader Jacob met 3000 man... gelijk een Guiness record denk ik
quote:
Jippiequote:
Zie het er niet meer van komen vanavond maar waqt in het vat zit..........quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:05 schreef luciano het volgende:
[..]
Dat belooft MEER spanning dan BB5 , dus blijf ik ook nog maar ff![]()
Zit Menno volgende keer op de bank?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Joost vanavond respect heeft afgedwongen bij Roel. Die gaat hem vast niet meer nomineren woensdag.
Zal heus wel hebben meegespeeld... want Lieske zei donderdag, toen Linda weg was... ga je mee naar bed RRRRRoel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:12 schreef scanman01 het volgende:
Roel suggereert nu dat Lieske Linda genomineerd heeft omdat ze jaloers was op Linda's gerotzooi met hem
Hij gaat nu wel erg ver.
Tja dat is het eerste wat er gezegd wordt ws, als een vrouw een vrouw nomineert; jaloezie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:12 schreef scanman01 het volgende:
Roel suggereert nu dat Lieske Linda genomineerd heeft omdat ze jaloers was op Linda's gerotzooi met hem
Hij gaat nu wel erg ver.
Zat ik vanmiddag ook al naar te kijken jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:13 schreef luciano het volgende:
Ik zou toch zweren dat Bridget zei dat al het eten moest worden ingeleverd , en dat het weer noodrantsoen werd ..........
Milagro is er niet zo vaakquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:14 schreef APK het volgende:
Waar zijn Loeder en Milagro eigenlijk
Het kakt een beetje in hier.
Joost heeft zich dan ook van een hele andere kant laten zien en volgens mij kon Roel dat wel waarderenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Joost vanavond respect heeft afgedwongen bij Roel. Die gaat hem vast niet meer nomineren woensdag.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:14 schreef APK het volgende:
milagroquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:14 schreef APK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |