Terwijl die mening toch makkelijk te beinvloeden zou moeten zijn; aangezien iemand toch al handelt vanuit onzekerheid.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen zal een echte borderliner je mening niet accepteren no matter wat je zegt.
Die onzekerheid maakt plaats voor een irrationele overtuiging R_ON.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:02 schreef R_ON het volgende:
[..]
Terwijl die mening toch makkelijk te beinvloeden zou moeten zijn; aangezien iemand toch al handelt vanuit onzekerheid.
Borderliners weten anders haarfijn de zwakke plekken van anderen te vinden, dus of die overtuiging nou altijd zo zeer irrationeel is kun je je afvragen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:09 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Die onzekerheid maakt plaats voor een irrationele overtuiging R_ON.![]()
Spreek je uit ervaring?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:11 schreef R_ON het volgende:
[..]
Borderliners weten anders haarfijn de zwakke plekken van anderen te vinden, dus of die overtuiging nou altijd zo zeer irrationeel is kun je je afvragen.
Nee. Ik heb geen zwakke plekken.quote:
Hoe weet je dan hoe borderliners denken? Doordat je een zelf-gediagnostiseerde borderliner bent?quote:
Hehe. Dat was maar bij wijze van voorbeeld; ik ben natuurlijk geen borderliner. Godnogantoe, ik zal me haasten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:23 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hoe weet je dan hoe borderliners denken? Doordat je een zelf-gediagnostiseerde borderliner bent?
Waarom zei je eerder dan dat je borderliner was?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:25 schreef R_ON het volgende:
[..]
Hehe. Dat was maar bij wijze van voorbeeld; ik ben natuurlijk geen borderliner. Godnogantoe, ik zal me haasten.
Ik heb het drukquote:
We draaien in cirkels. Ik zei dat het gedrag herkenbaar is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:32 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom zei je eerder dan dat je borderliner was?
Ja, tuurlijk is het gedrag herkenbaar; zolang je het doortrektt en extrapoleert naar je eigen belevingswereld is zelfs het gedrag van een seriemoordenaar herkenbaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:34 schreef R_ON het volgende:
[..]
We draaien in cirkels. Ik zei dat het gedrag herkenbaar is.
Het wordt tijd dat ik ga slapen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk is het gedrag herkenbaar; zolang je het doortrektt en extrapoleert naar je eigen belevingswereld is zelfs het gedrag van een seriemoordenaar herkenbaar.
Borderliners vluchten niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:42 schreef R_ON het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik ga slapen.![]()
Ik ben wel klaar met deze discussie.
Ciao
Deze wel. Ciao.quote:
Trustequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:42 schreef R_ON het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik ga slapen.![]()
Ik ben wel klaar met deze discussie.
Ciao
Je kunt weer meedoen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ojee, ik zit in een serieus iets...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |