Ik heb het uit onderhandeld met Bluezz en ik mag voetballen kijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetbal gaat natuurlijk altijd voor.
Ik denk dat het 1-0 voor Ajax wordt.
Mieter die blauwhelm in de prullenbak en zet je bivakmuts op joh, voetbal gaat altijd voor!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Met daar tegenover programma's als Oberon, de Mike en Tomasshow en de nieuwe serie programma's van Freek de Jonge.
Dat wordt dus schipperen en onderhandelingen voeren in huize Bluezz en golfer.
Ga dan in het stadion zitten, teletekstsupporterquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:31 schreef StarGazer het volgende:
Toch altijd weer een gloeiende trots, bij het horen van het clublied. Dit ondanks al die malaise. De liefde voor Ajax blijft altijd even groot![]()
Come on AJAX!!!
ik zit in Groningen moet leren voor tentamens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ga dan in het stadion zitten, teletekstsupporter.
Ben benieuwd of dit keer de vrijdagavond wedstrijd wel van enig niveau gaat zijn.
kijk ook even naar zijn PIquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
ik zit in Groningen moet leren voor tentamens.
Waarom ga ik mij eigenlijk nog verdedigen
[inkoppertje]quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:38 schreef H.Flick het volgende:
Het was ook een grapje... Ik vind het alleen opvallend dat hier tijdens thuiswedstrijden van Ajax zoveel mensen zitten die voor Ajax zijn. Ik zit bij thuiswedstrijden van Sparta namelijk altijd in het stadion.
Ik zit hier al 3 jaar. En ik probeer echt wel naar Ajax te gaan. Wedstrijden uit tegen Heerenveen en Groningen mis ik sowieso al nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:38 schreef H.Flick het volgende:
Het was ook een grapje... Ik vind het alleen opvallend dat hier tijdens thuiswedstrijden van Ajax zoveel mensen zitten die voor Ajax zijn. Ik zit bij thuiswedstrijden van Sparta namelijk altijd in het stadion.
Bij FCDB loopt nog een scorende spits rond die er al 17 in heeft liggen,kom ik gratis en voor niets afleverenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
En weer spelen we een ploeg helemaal zoek, maar ja scoren he......
waarom als ik mag vragenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bij FCDB loopt nog een scorende spits rond die er al 17 in heeft liggen,kom ik gratis en voor niets afleveren
Binnekort ga ik den Bosch weer is in het echt aanschouwen (tenminste dat riep die vriend van me die voor den Bosch is)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bij FCDB loopt nog een scorende spits rond die er al 17 in heeft liggen,kom ik gratis en voor niets afleveren
Schele,zou ik toch mij AT eens doornemen,is wat anders dan associatiespelletje e.d.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:46 schreef tong80 het volgende:
DG post als mod alleen in FC den Bosch topics of opmerkingen die met FC den Bosh te maken hebben.
Je trapt er elke keer weer in, hè.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
ik zit in Groningen moet leren voor tentamens.
Waarom ga ik mij eigenlijk nog verdedigen
Oh ja ik was Arsenal vergeten. Schele.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Schele,zou ik toch mij AT eens doornemen,is wat anders dan asociatiespelletje e.d.
Zeg het eens Tong,wat zit je dwars?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja ik was Arsenal vergeten. Schele.
Sorry hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je trapt er elke keer weer in, hè.
* Cart_man een beetje jaloers is op de manier waarop ajax aanvallen opzet.
Feestavond?? Is je sterretje gebleekt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:48 schreef SCH het volgende:
Gaat toch niet zo'n kansloos dik modje mijn feestavond verprutsen?
Deal!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ruilen jullie die aanval incl spitsen wij de spitsen van jullie?
Dat doen 11 joden al vanavondquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:48 schreef SCH het volgende:
Gaat toch niet zo'n kansloos dik modje mijn feestavond verprutsen?
Ik bedoel die van Feyenoord........quote:
Net gedaan ik word er niet vrolijker van.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Schele,zou ik toch mij AT eens doornemen,is wat anders dan associatiespelletje e.d.
joden vieren sjabbat vanavond, en de "joden" weten niet hoe ze het net moeten vindenquote:
Leuke opmerking. Ik herinner me Golfer om users voor dit soort opmerkinmgen terecht te wijzen.quote:
Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:51 schreef Cart_man het volgende:
Vanwaar die hekel voor Powel? Schold die je uit voor vetzak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |