Kom jij daar aan voor beetje bij te praten enzo. Zij zo van: DaMook, wat is er met je?! Je hebt toch een paar wallen onder je ogen; daar word ik eng van.quote:[b]Op vrijdag 14 oktober 2005 22:13 schreef DaMook het volgende /b]
[..]
Deels wel Alleen jammer dat ik 2 nachten moet draaien daarvoor
Arme DM.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kom jij daar aan voor beetje bij te praten enzo. Zij zo van: DaMook, wat is er met je?! Je hebt toch een paar wallen onder je ogen; daar word ik eng van.
En dan rent ze gillend weg en zul je dr nooit meer zien
[/doemscenario]
Nietusquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:32 schreef Palau het volgende:
Fipo
Duurde lang ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Daar zijn we weer naar een kwartiertje wachten![]()
Hopelijk wel! En spannend! Gaat bij de constructeurstitel tussen McLaren en Renault.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:32 schreef Palau het volgende:
Sepo![]()
Zal weer wat worden het f1 weekend.
Wordt het trouwens mooi weer zondags?
Aha , das waar... maja als het mooi weer is ga ik denk voetballen is al ff geleden...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hopelijk wel! En spannend! Gaat bij de constructeurstitel tussen McLaren en Renault.![]()
Dat ben je als sinds nr 300 aan het aankondigenquote:
Het is dan ook min of meer dezelfde vraag als ik net aan brainster stelde, lees maar paar posts erbovenquote:
goedquote:
die loopt tot nog tot 16 januari..en dan kiest de jury uit de 6 meeste gestemde een winnaar...grappig dat er maar 6 vrouwelijke genomineerde zijn en dus iedereen kans maaktquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:35 schreef Palau het volgende:
Hey snop.. ben je al tot MissPub benoemd of zijn ze de stemmen nog officieel aan het tellen
Iig niet te laat aangekondigd. TLK GO FOR IT !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat ben je als sinds nr 300 aan het aankondigen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |