'VIEWING and discussing art not only soothes the soul, it also helps cure ills like high blood pressure and constipation, a Swedish researcher said today.'quote:
Ik vind die stijl Heel Eng. Je hebt ook een Amerikaans schilder - ik kan even niet op zijn naam komen - die ook enorme hyperrealistische zelfportretten heeft gemaakt. Verschrikkelijk gewoon. Maar ja, veel mensen snappen het verschil niet tussen kunst en kunstig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:17 schreef ajuu het volgende:
ja, bizar he? amerikaans hyperrealisme. niet echt mijn stijl, wel " knap"
(technisch hoogstandje, vergelijkbaar met pixar/disney films - technishe hoge standaard, maar als films vind ik er meestal geen reet aan. niet zo geinteresseerd in techniek, ik niet, anderen wellicht wel)
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:51 schreef ajuu het volgende:
hou eens op heilige kutpuber
Ja, psies. Het moet emoties oproepen, niet alleen maar een "goh goh, maar dat is knap gemaakt"-reactie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:11 schreef ajuu het volgende:
het raakt op geen enkele manier. kunst is toch iets wat je op een of andere manier raakt. saai dus. het laat je onverschillig. dus kan het nooit (goede) kunst zijn.
neem in het geval van het haai-pretpark schilderij dan gewoon een foto en bewerk de foto met photoshop.
hyoperrealisme is door photoshop ook een beetje achterhaald en iets wat de dinosauriers onder de kunstenaars nog beoefenen op hun oude dag.
En je weet dat ze lesbisch was... hoe?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:21 schreef TehRockstar het volgende:
God, wat zag ik net een ranzige pot tijdens het uitlaten van mn hond.Ze had enorme bungeltieten en een ranzige herder.
Omdat ik met haar praatte en ze zei dat die smerige kuthond van haar vriendin was.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
En je weet dat ze lesbisch was... hoe?
Wax, check uw mailquote:
Ik vind je weerzin een beetje afstotelijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Omdat ik met haar praatte en het ze zei dat die smerige kuthond van haar vriendin was.
Haar hond, was uiterst walgelijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind je weerzin een beetje afstotelijk.
Weet ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:36 schreef ajuu het volgende:
jawel
Oooh, ajuu, je moet vooral eens op Hyves rondkijken, dat is een soort kei hippe CU2, maar dan speciaal voor corpsballen met dubbele kraagjes.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:35 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
hoewel ook G_E niet ver van goicolea' s foto's verwijderd is![]()
![]()
![]()
zit beav daar ook op?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, ajuu, je moet vooral eens op Hyves rondkijken, dat is een soort kei hippe CU2, maar dan speciaal voor corpsballen met dubbele kraagjes..
Wat jouw perspectief betreft is dat een tautologie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:47 schreef TehRockstar het volgende:
Bejaardentopic intussen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |