Pijlsweerd!quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:18 schreef speknek het volgende:
Tien minuten lopen van het centrum, dan kom je hooguit bij Oudenoord. Dat heb ik vandaag nog gedaan(daar in de buurt althans woont mijn vriendin).
Vind zelf trouwens de ijssalon Il Mulino aan de sluis bij de Weerdsingel echt super.
Die op de Van Tuijlkade verkoopt echt goddelijk is (da's Roma toch?). Ben ik echt heel vaak geweest. Alleen vervelend dat je er niet 'even' een ijsje gaat halen als de rij al buiten begintquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:47 schreef zatoichi het volgende:
Ik ben echt van Il Mulino, maar Roma schijnt ook erg goed te zijn.Ach het zal wel iets met smaak te maken hebben...
He ik woon daar ook ongeveer sinds vorige week vrijdag met mijn vriendin. Tis me ook wat..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:40 schreef Blik het volgende:
Ik woon vanaf afgelopen vrijdag ook in Utrecht. Woon samen met mijn vriendin in Zuilen, Nijenrodeplantsoen. Ligt aan de Vecht en we hebben uitzicht op een parkje waar de honden uitgelaten worden en mensen hardlopen en wandelen. Een mooie rustige plek. Op 500 meter van ons ligt een winkelcentrum (Rokade) met een AH (errug belangrijk). 100 meter van de bushalte (Niftarlakeplantsoen).
Doooood.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
En het is definitief dat ik per 1 juni aan een zijstraat van de Oudwijkerdwarsstraat ga wonen met een vriendin !.
Koophuis, haar vader, hebben ze al 10 jaar in de familie ofzo.quote:
Nee, maar sowieso niet, voor Oudwijk moet je minstens dertig jaar ingeschreven staan ongeveerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
Koophuis, haar vader, hebben ze al 10 jaar in de familie ofzo.
Rustig maar, ik vis niet in jouw poel..
Ik zal eens kijken of ik je daar eens tegenkom. Die eerste foto in je fotoboek ben jij in het echt? Ik kom daar namelijk nog wel eens op de zaterdagavond dixo.quote:
Zeg lieve schat, weet je ook nog een zomer/laterkamer ergens voor mij?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Koophuis, haar vader, hebben ze al 10 jaar in de familie ofzo.
Rustig maar, ik vis niet in jouw poel..
De patat is er goed.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:25 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ah, dáár woon jij dus.Zo'n beetje boven de zielige snackboerchinees.
't Is een Taiwanees.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:25 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ah, dáár woon jij dus.Zo'n beetje boven de zielige snackboerchinees.
Misschien leest ie op Fok een beetje mee wat jij over allochtonen schrijftquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Is een Taiwanees..
En enorm klant-onvriendelijk, er kan geen glimlach of vriendelijk woord af. En hij legt het wisselgeld liever op de toonbank dan in je hand. Ik probeer die zaak zoveel mogelijk te mijden..
Q: Hoe red je SCH van de verdrinkingsdood?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:39 schreef SCH het volgende:
Misschien leest ie op Fok een beetje mee wat jij over allochtonen schrijft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |