Van de FP: God aangeklaagd in Roemeniëquote:God aangeklaagd in Roemenië
Bron: ANP
Gepubliceerd: vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:12
Een Roemeense gevangene heeft besloten God aan te klagen nadat hij tot twintig jaar cel werd veroordeeld wegens moord. Hij geeft de Schepper de schuld van zijn daad; Hij zou hem onvoldoende hebben beschermd tegen de invloed van de duivel.
Volgens de man is hij bij zijn doop een contract aangegaan met God, waarmee de Heer der heerscharen zich verplichtte hem te beschermen tegen de duivel en andere slechte zaken. Hij is van mening dat God niet genoeg zijn best heeft gedaan en beticht hem van bedrog en ambtsmisbruik.
De paus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:03 schreef boyv het volgende:
[..]
De vraag is dan, wie stel je aansprakelijk voor god, en tegen wie spreek je?
Het verhaal ken ik niet en klinkt onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:21 schreef Hephaistos. het volgende:
In Auswitch hebben een groepje rabbijnen ooit een compleet proces georganiseerd in een barak waarin God werd aangeklaagd. Compleet met advocaten aan beide kanten, rechters en zittingen. Uiteindelijk is Hij toen veroordeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoilers kan je zien door er met je muis over te slepen, voor de nieuwelingen
de tekst wordt dan geselecteerd, en dus blauwBovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Waarom? Die vertegenwoordigt niet alle Christenen, maar alleen de Katholieken.quote:
Maar het kan welquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:11 schreef Knarf het volgende:
Hmm, klaag dan de duivel aan. Ik ga toch ook de politie niet aanklagen als zij mij niet genoeg beschermd hebben tegen een inbreker. Terwijl ik de politie nog wel 'betaal' (via belasting), om mij te beschermen.
Het begint idd een beetje typisch te worden. Vreemde nieuwsberichten komen zowat standaard uit Roemenië.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:13 schreef Doderok het volgende:
Hoog tijd voor een invoerbeperking op Roemeense nieuwsberichten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |