abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31439581
Enschede - Ferdy Lammerink en Hans Hofte van de Enschedese Stadspartij gaan aanstaande zaterdag op de markt gratis strings uitdelen aan 'zielige' bijstandsmoeders, zodat ze dan misschien eerder aan de man komen. Zij doen dit als ludieke actie om te laten zien hoe belachelijk zij het vinden dat de VVD wil dat de gemeente moet gaan bemiddelen bij relatieproblemen, om zodoende het aantal bijstandsuitkeringen in Enschede naar beneden te brengen.

Sinds fractievoorzitter Jeroen Hatenboer woensdag bekendmaakte dat in het concept-verkiezingsprogramma van de VVD staat dat de gemeente moet gaan helpen om bijstandsmoeders weer aan de man te brengen, is het hommeles in de Enschedese politiek. De Stadspartij reageerde als eerste en noemde het voorstel discriminerend, vrouwonvriendelijk en 'paniek voetbal'. Binnen de VVD zelf is het nu ook al mis en dreigt er een scheuring te ontstaan. Hatenboer is zelf ook geschrokken van de negatieve media aandacht en noemt het voorstel nu 'uit het verband gerukt'. Zelfs SBS-6 besteedde aandacht aan de zaak.

De twee voormannen van de Stadspartij Lammerink en Hofte, gaan nu op de markt staan om sexy strings uit te delen aan zielige en eenzame bijstandsmoeders, zodat ze zodoende misschien eerder aan de man komen en daarmee de gemeente Enschede uit hun financiële problemen helpen. Lammerink zijn broodwinning is marktkoopman en hij staat zaterdags op de markt en verkoopt er portefeuilles. Hij staat a.s. zaterdag met zijn stand tegenover de ingang van de Bijenkorf.
Dus dames......

[ Bericht 2% gewijzigd door The_day_after op 14-10-2005 16:26:52 ]
pi_31439640
Zijn vrouwen vaker bijstandtrekkers?

Zo ja, dan is het een goede oplossing
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31439749
Zeg...de heren schreeuwen wel maar wat zeggen de bijstandtrekkers er zelf van?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:39:23 #4
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_31439938
Voor de heren boxers ? :p
(__/)
(='.'=)
(")_(") http://www.whoopsiedaisy.nl
~ My room is not messy; It's an obstacle course designed to keep me fit!
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:45:57 #5
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_31440034
Mooie string hoor
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:50:50 #6
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31440118
Beetje kinderachtig protest. Desondanks kan ik me best voorstellen dat die dames er nog blij mee zijn ook want leuke lingerie lijkt me iets waar je vrij snel op bespaart.
Vampire Romance O+
pi_31440559
Grrrrrr, kom niet in aanmerking.
pi_31440604
Ik wil wel een bijstandsmoeder, een mid 30 er vind ik best wel leuk.
Maar mij intereseerd karakter meer als dat ze een string draagt.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_31440720
Ha spannend, sliploos in een minirok...
pi_31440803
Beide heren hebben we gevoel voor humor, wat je niet van iedereen kan zeggen in de politiek.
- To blerf or not to blerf.... Thats the question! -
pi_31441218
bah, velepte en belegen bijstandsmoeders in string
pi_31441541
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 17:41 schreef maertz het volgende:
bah, velepte en belegen bijstandsmoeders in string
Sja, niet iedereen blijft 18. Jouw beurt komt ook nog wel dat je zorgen gaat maken dat dat aanhangseltje van je met de jaren steeds verder verlept.
pi_31441804
die lammerink is me dr wel 1tje...
pi_31442251
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 17:13 schreef longinus het volgende:
Ja, laten die bijstandmoedertjes eerst maar eens lief, zorgzaam en verdraagzamer zijn in plaats van de geëmancipeerde, bazige en quasi-onafhankelijke kenau uit te hangen . Natuurlijk worden ze dan gedumpt......
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:56:16 #15
66825 Reya
Fier Wallon
pi_31449999
Wel een ludiek protest
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:13:43 #16
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_31450562
Mooi protest op een belachelijke voorstel.

Als liberale partij voorstellen dat de overheid vrouwen gaat helpen om een partner te zoeken...
  zondag 16 oktober 2005 @ 01:06:58 #17
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_31479202
Ik vind het wel een sympathiek plan eigenlijk. En het zou op den duur ook nog eens geld kunnen besparen.
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2005 @ 09:40:45 #18
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31553751
Ze kunnen ook bier inslaan, komen ze ook aan de man. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_31553781
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 16:17 schreef The_day_after het volgende:Enschede - Ferdy Lammerink en Hans Hofte van de Enschedese Stadspartij gaan aanstaande zaterdag op de markt gratis strings uitdelen aan 'zielige' bijstandsmoeders, zodat ze dan misschien eerder aan de man komen. Zij doen dit als ludieke actie om te laten zien hoe belachelijk zij het vinden dat de VVD wil dat de gemeente moet gaan bemiddelen bij relatieproblemen, om zodoende het aantal bijstandsuitkeringen in Enschede naar beneden te brengen.
En zelfs binnen de partij zorgt dit "idiote" plan voor problemen;
quote:
Heibel bij VVD over ‘koppelplan’

Door Jan Ankoné

ENSCHEDE - Heibel binnen de Enschedese VVD: gemeenteraadslid Sisca van de Aa neemt afstand van het spraakmakende plan van haar eigen partij om bijstandsvrouwen via relatiebemiddeling aan de man te helpen. Ze omschrijft het voorstel als ‘borrelpraat’ en ‘groot gezwam’.

Van der Aa: ‘Ik schaam me ervoor dat ik tot een partij behoor die dit serieus ter discussie wil stellen.’ Ze geeft eerlijk toe dat ze de bewuste passage in het concept-verkiezingsprogramma aanvankelijk over het hoofd heeft gezien. Pas na publicatie in deze krant drong de betekenis ervan echt tot haar door. ‘Principieel verwerpelijk en voor liberalen ondenkbaar’, zo noemt ze het idee om het aantal uitkeringen terug te dringen door mensen in de bijstand te ‘koppelen’ aan een partner. Ze heeft geprobeerd VVD-bestuur en -fractie te bewegen om het programma alsnog aan te passen. Tevergeefs. Het raadslid wil nu tijdens de komende ledenvergadering voorstellen om het omstreden plan te schrappen. ‘Ik wil er niet eens serieus over discussiëren, zoiets doms.’

Bestuur en fractie willen die discussie juist wel aangaan. In de ledenvergadering, waar een definitief standpunt wordt vastgesteld. Op basis daarvan wil de VVD dan een gesprek aangaan met de stichting BEU (Bundeling Enschedese Uitkeringsgerechtigden).

De VVD is geschrokken van de heftige reacties, zo blijkt uit een persverklaring. ‘Wij betreuren het dat de discussie over deze loden last voor de Enschedese samenleving en de individuele bijstandsgerechtigde wordt beheerst door een suggestie van relatiebemiddeling als één van de mogelijke oplossingsrichtingen. Met de verwijzing naar relatiebemiddeling hebben wij een signaal willen doen uitgaan (...) , dat wij open staan voor elke suggestie die kan bijdragen aan de oplossing van deze hardnekkige problematiek. Daarbij zal vanzelfsprekend zorgvuldige afweging moeten worden gemaakt tussen het collectieve belang en het individuele belang van de bijstandsgerechtigde. Wij beseffen daarbij terdege dat bijna elke mogelijke oplossing gevolgen heeft voor de persoonlijke levenssfeer van de betrokkene.’
And momma said, mmmmmmm
Why don't the news casters cry when they read about people who die?
At least they could be decent enough to put just a tear in their eyes..
pi_31576199
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 17:13 schreef longinus het volgende:

Bedoel je dat je in het karakter van een bijstandsmoeder van midden 30 meer geinteresseerd bent als ze een string draagt?

Of bedoel je dat je meer in haar karakter dan in haar lingerie geinteresseerd bent?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_31576354
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:40 schreef pc-fr34k het volgende:
Ze kunnen ook bier inslaan, komen ze ook aan de man. .
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')