Heb je radiohead nog in de tiplijst kunnen krijgen, peaceman?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:44 schreef peaceman het volgende:
Dit jaar maar hopen dat Clocks niet weer zo hoog staat en hopelijk eindelijk radiohead in de lijst... Zou gerechtigheid zijn. Horen die radio 2 luisteraars ook eens nieuwere muziek die stukken beter is dan die softe nieuwe muziek die er wel in stond vorig jaar...
Zou Avond van Boudewijn de Groot trouwens dit jaar weer stijgen????
Ik zag dat de tiplijst er al was, maar de gewone kieslijst staan ze potver niet in, maar ik heb wel bij eigen keuze op Karma Police gestemd, ik doe mijn best...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Heb je radiohead nog in de tiplijst kunnen krijgen, peaceman?
Strak lijstje.. vooral The Beach Boysquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:31 schreef keijz het volgende:
1. Beach Boys - God only knows
2. Beatles - Something
3. Deep Purple - Child in time
4. Pink Floyd - Shine on you crazy diamond
5. Queen - Innuendo
6. Ten years after - I'm going home
7. Bob Dylan - The times they are a-changing
8. Led Zeppelin - Stairway to heaven
9. Neil Young - Like a hurricane
10. R.E.M. - Everybody hurts
nu dat ik hem een dag later terug zie, merk ik dat er nogal wat ontbreekt..10 is ook gewoon veels te weinig!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:16 schreef furanku het volgende:
[..]
Strak lijstje.. vooral The Beach Boys![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Nou, ergens in de 80-jarige oorlog luisterden de Spanjaarden tijdens het twaalfjarig bestand al naar de Top 2000 met DJ Alva en toen was de top 10 al hetzelfde.
bronquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Nou, ergens in de 80-jarige oorlog luisterden de Spanjaarden tijdens het twaalfjarig bestand al naar de Top 2000 met DJ Alva en toen was de top 10 al hetzelfde.
Schitterende lijst! Jammer van Baker en de Nits maar verder toip!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:46 schreef Beathoven het volgende:
Pink Floyd - Shine on you crazy diamond
Dave Brubeck Quartet - Take five
Beatles - A day in the life
Boudewijn de Groot - Testament
Nits In the Dutch mountains
Alan Parsons Project - The turn of a friendly card
Drs. P - Dodenrit
George Baker Selection - Little green bag
George Gershwin - Rhapsody in blue
Jefferson Airplane - Somebody to love
Eigen keuze
Rush - Subdivisions
Pearl Jamquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:31 schreef wlsandman het volgende:
In willekeurige volgorde:
Pink Floyd - Comfortably numb
Led Zeppelin - Stairway to heaven
Doors - Riders on the storm
Eagles - Hotel California
Dire Straits - Brothers in arms
Beatles - Hey Jude
Bob Dylan - Like a rollin' stone
Lynyrd Skynyrd - Freebird (stond helemaal niet in de lijst van vorige jaar, schande)
Deep Purple - Child in time
Simon & Garfunkel - Mrs. Robinson
Eigen keuze: Pearl Jam - Black
Oh, dat dat niet gewoon in de keuzelijst staatquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:59 schreef keijz het volgende:
ik heb Joy Division - Love will tear us appart als eigen keuze...
Omdat je hem nooit op reguliere radiozenders hoort? Lijkt me ook de reden dat iets als radiohead er niet tussen staat. Er zijn echter een paar nummers waarvan het voor mij echt een raadsel is waarom ze er niet bij staan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:46 schreef Dimmie het volgende:
[..]
Oh, dat dat niet gewoon in de keuzelijst staat
dat had ik dus ook, maar anders was ik denk ik nog langer bezig geweestquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:13 schreef Neleos het volgende:
De volgorde is trouwens geheel willekeurig. Ik had hem al verstuurd, voordat ik doorhad dat dit de definitieve volgorde was.
M'n inspiratie was op, ik had graag nog wat extra eigen keuzes toegevoegdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:27 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Schitterende lijst! Jammer van Baker en de Nits maar verder toip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |