Short route niet, dat moet zo goedkoop mogelijk omdat het toch niet lang duurt. Als je langer dan 5 uur vliegt wil iemand echt wel comfort. Daarom vlieg ik ook het liefst met een 777 van KLM naar de USA. Maar goed, Nintendo Revolutionquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:39 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, met de huidige trend die gaat richting vliegen met maatschappijen als Easyjet is het wel duidelijk dat passagiers vooral geven om comfort en service
Zelfs over lange afstanden zie je steeds vaker dat men puur kijkt naar de goedkoopste maatschappij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Short route niet, dat moet zo goedkoop mogelijk omdat het toch niet lang duurt. Als je langer dan 5 uur vliegt wil iemand echt wel comfort. Daarom vlieg ik ook het liefst met een 777 van KLM naar de USA. Maar goed, Nintendo Revolution
Waar is jouw Europese trots?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Man, precies wanneer ik nou zo trots was op Airbus met dat nieuwe vliegtuig. Echt een POS vergeleken met de Dreamliner.
Maar goed. Ontopic.
Op dezelfde plek als z'n Gamecubequote:
In de winkelquote:
HELEMAL NERGENS HUHAUHAUAHUAHAUHUAHAUAquote:
Gij heiden!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Man, precies wanneer ik nou zo trots was op Airbus met dat nieuwe vliegtuig. Echt een POS vergeleken met de Dreamliner.
Maar goed. Ontopic.
Boeing is ook een bagger bedrijf. Wil ik daar stage lopen, moet ik hoogstwaarschijnlijk de Amerikaanse nationaliteit hebben. Dit is voor 99% van de gevallen zo, misschien niet als je stage loopt als schoonmaker ofzo. Baggerbedrijfquote:
HBO Luchtvaarttechnologiequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:43 schreef Retuobak het volgende:
Schoonmakers bij Boeing zullen ongetwijfeld allemaal de Mexicaanse nationaliteit hebben
En tof, wat voor opleiding doe je precies Tomasso?
Not bad, klinkt als een interessante studiequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
HBO Luchtvaarttechnologie
Op InHolland
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Not bad, klinkt als een interessante studie.
Kun je straks de gyroscopische controller introduceren in de cockpit \o/
Lijkt me alleen kut als iemand hem laat vallen
1 2 3 | ________ ____/ \ \ BOEM |
Nee hoor. ESA is beter (in ieder geval niet-Amerikaans) en Europese auto's ook. Alleen de Dreamliner is wel meisterlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gij heiden!
Jij vindt de NASA zeker ook boeiender dan de ESA? En amerikaanse zuipbakken ook boeiender dan veilige en comfortabele Europese auto's?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:54 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee hoor. ESA is beter (in ieder geval niet-Amerikaans) en Europese auto's ook. Alleen de Dreamliner is wel meisterlijk.
En nu weer ontopic a.u.b.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
HBO Luchtvaarttechnologie
Op InHolland
Sorry, my faultquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:07 schreef peristilius het volgende:
Volgens mij is dit het Revolution topic? Of zie ik dat fout?
En waarom gaat het in hemelsnaam over vliegtuigen?! Get a life!![]()
Flight Simulator op de Revolutionquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:54 schreef Cerbie het volgende:
Er komt een addon in de vorm van een Airbus/Boeing
Je moet toch iets in dit topicquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:14 schreef Cheiron het volgende:
SILENCIO!
Stelletje slowchathoeren,.,.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:14 schreef Cheiron het volgende:
SILENCIO!
Stelletje slowchathoeren,.,.
Nou... Euh...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:32 schreef Retuobak het volgende:
Waar moeten we het anders over hebben? Tis niet alsof Nintendo ook maar echt iets bekend heeft gemaakt sinds de controller
Moooiquote:Er gaat weer eens een interessant gerucht door gamesland. Een gerucht in het leven geholpen door GameInformer...
Het gamestijdschrift GameInformer publiceerde in haar laatste editie namelijk een artikel dat betrekking had op de reacties van verschillende ontwikkelaars op de onthulling van de revolutionaire afstandsbediening op de Tokyo Game Show. In dit artikel schreeft GameInformer dat niemand minder dan Hideo Kojima, geestelijke vader van o.a. de Metal Gear Solid games, al bezig zou zijn met een spel speciaal voor de Nintendo Revolution. Het team dat hem daarbij zou gaan helpen is het team achter Metal Gear Acid voor de Playstation Portable. De game voor de Revolution zou echter géén game in de Metal Gear-serie worden.
Dit bericht blijft natuurlijk een gerucht, maar men moet niet vergeten dat Hideo Kojima één van de eerste ontwikkelaars was die zich enthousiast uitliet over de Revolution en de controller. Het zou dus niet geheel onwaarschijnlijk zijn als deze creatieve Japanner al op een plan voor een Revolution-spel heeft zitten broeden.
Dat kan gerucht kan trouwens goed mogelijk zijn, maar het zou pas vet zijn als Kojima zelf ook er veel bij betrokken is.quote:
quote:I have received information that this is supposedly a Revolution Game or Games in action. At this time this is speculation and I cannot confirm the source. However I have been told that this is at best a Revolution game in action and at worst at least an example of the power of the system and the graphics that can be displayed.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lijkt me wel een spel voor de RevolutionMet die zwaard etc.
Er gaan geruchten dat dit de gecancelde game was van de 'Capcom five', genaamd Dead Phoenix. driekwartjaar was de ontwikkeling stopgezet. Ze zouden t voor de revolution weer uit de ijskast hebben gehaald...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weer een nieuw gerucht: Revolution game?
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Echt jammer voor Nintendo dat de Capcom five gewoon niet doorging. Niks is exclusief meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:51 schreef Tware het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat dit de gecancelde game was van de 'Capcom five', genaamd Dead Phoenix. driekwartjaar was de ontwikkeling stopgezet. Ze zouden t voor de revolution weer uit de ijskast hebben gehaald...
quote:
Onderste kan idd prima, detailniveau is niet ongelofelijk hoog. Bovenste kan ook nog wel mits er niet teveel dingen in beeld zijn (wat op deze 'shots' iig niet zo is)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:48 schreef peristilius het volgende:
Die onderste zou grafisch gezien denk ik wel kunnen, die bovenste lijkt me sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |