"Waar gaat het toch heen met Nederland?"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:37 schreef JohnDope het volgende:
En nu mensen??? Moeten we bang zijn?? Zovan het komt nu wel heel dicht bij? Zeg het maar....
Bang? Beetje overdreven hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:37 schreef JohnDope het volgende:
En nu mensen??? Moeten we bang zijn?? Zovan het komt nu wel heel dicht bij? Zeg het maar....
Dit is ook wel een goed punt trouwensquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Zolang er geen heli's boven cirkelen is er geen reet aan de hand.
alleen daarvan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:38 schreef the_disheaver het volgende:
hihi: 'temperatuur is afhankelijk van de hoeveelheid zonneschijn"
Normaal wel jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:39 schreef IkWilbert het volgende:
Radio 1 meld nog steeds niets. Nou weet ik niet of die normaal wel snel zijn?
You'd better believe itquote:Mijn indruk van het lesprogramma is niet dat er een fundamentalist voor de klas staat.
Was dat niet de zender die twee uur te laat was met het braking news rond 11 september?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:39 schreef IkWilbert het volgende:
Radio 1 meld nog steeds niets. Nou weet ik niet of die normaal wel snel zijn?
bron:quote:Terrorismesite trekt veel bezoekers
De website van de NCTb, de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding, is erg populair.
1,2 miljoen hits
In twee weken heeft de site 1,2 miljoen hits opgeleverd, aldus minister Remkes van Binnenlandse Zaken. Daarmee wordt volgens Remkes duidelijk dat bij het grote publiek behoefte bestaat aan informatie over terrorisme. De site - www.nctb.nl - geeft actuele informatie over terreurdreiging.
Crisis
Ook naar de site www.crisis.nl surfen veel mensen. Daarop is bij een echte crisis informatie te vinden. Volgend jaar komt de regering met een lijvige voorlichtingscampagne over terreur.
Ik kon nergens wat vinden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:41 schreef 2609 het volgende:
Is het ook nog op tv dan ga ik even kijken
mwah, nee, niet echt eigenlijk. Het voelt nu niet dichterbij aan dan gisteren ofzo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:37 schreef JohnDope het volgende:
Nee, het duurde bij Radio 1 slechts enkele minuten, kan ik me namelijk nog haarscherp herinneren. Ik denk dat je in de war bent met een andere zender.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:40 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Was dat niet de zender die twee uur te laat was met het braking news rond 11 september?
Een camera-helicopter mag ik toch hopen danquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:36 schreef Meki het volgende:
een helikopter is onderweg richting den haag
niks!?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
bron:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)eursite_populair.xml
www.nctb.nl
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:42 schreef speknek het volgende:
Als ze er nou gewoon een Apache op afsturen en het hele Binnenhof aan puin schieten...
(of is dat geen reden voor vervroegde verkiezingen?)
www.crisis.nl is dus vooralsnog ook niet actiefquote:
nu.nl ook nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:45 schreef -Mk- het volgende:
Teletekst van nos schiet niet echt op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |