Oh ja in Amsterdam he? Die had wat te zeiken over breedbeeldTV's of zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik hoop bijna dat het een terroristische aanslag is. Net als die gast die toen de verkeerde toren in gijzeling hield.
In het TV journaal van 12 uur zat het wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:56 schreef Razor21 het volgende:
Raar de NOS bericht er zelf niet over
Of potentiële verdachten. Is dat hindelijk en merkbaar geheim volgen toch nog ergens goed voor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:28 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Bron: nieuws.nl
Waarschijnlijk hebben ze weer een paar potientele terrorristen te pakken![]()
Bush-adepten.quote:De ministerraad vergadert vooralsnog door
Ja lijkt me ook. Voorkomen dat wanhopige terroristen de actie nu uit gaan voeren, in plaats van wanneer het oorspronkelijk gepland stond.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:32 schreef Monidique het volgende:
Suggestie: anti-terreur-operatie van de politie, a la 'Laakkwartier'. Uit voorzorg wat gebouwen beveiligen.
Wel een ijzersterke film over gemaakt; Off-screen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:25 schreef speknek het volgende:
Ik hoop bijna dat het een terroristische aanslag is. Net als die gast die toen de verkeerde toren in gijzeling hield.
Ja, kom gezellig naar NWS allemaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:23 schreef trancethrust het volgende:
Hmm
Binnenhof hermetisch afgesloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |