quote:
Op maandag 6 februari 2006 17:44 schreef JosvG het volgende:Voordat iedereen helemaal verblind wordt door de geweldige functies van de Qtek (zoals ik dus +- 3/4e jaar geleden):
Ik heb de Qtek 8020 en ik heb er niks dan problemen mee, de kwaliteit van het toestel zelf is zo ontzettend laag. De eerste 3 maanden heb je er geen problemen mee en daarna vallen er toetsen af (ja, letterlijk!), werken sommige toetsen niet meer, valt het scherm weg etc... Het is niet Windows Mobile, want dit vind ik werkelijk geweldig, maar het is de kwaliteit van Qtek zelf die zo ontzettend matig is.
Ik hoop dat dit bij de 8310 niet zo is, want ik ga bij de volgende keer dat ik mijn toestel terug moet sturen (binnenkort, er is weer een toets weggevallen en kwijtgeraakt) vragen of ik met een kleine aanbetaling de 8310 kan krijgen.
Ook de service van Qtek Nederland is trouwens niet zo best, ze reageren traag tot niet op e-mail, bellen is duur en de reparatieservice is traag (vorige keer heb ik 5 weken gewacht, ipv de 10 werkdagen die op de site staan)
Had je ook last met dat knuppeltje dan?
Verder sowieso kut als je toetsen eruit pleuren
![]()
Had ik ook al een keer met een siemens telefoon.
Wat een baggerding was dat zeg...