abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32923351
De 6630 is idd het snelste S60 toestel, maar ik heb nog geen DivX/xVid met een extreem hoge bitrate draaiende gezien op een Series 60 exemplaar. Of vergis ik me? In ieder geval lof voor degene die mij wat samples kan laten zien De camera van de 6630 0wnt overigens ook maar het hele ding is echt zo vreselijk lelijk dat het mij persoonlijk niet uitmaakt of-ie nou een 78-megapixel camera had en een ingebouwde biertap. Uiterlijk staat voor mij gewoon op de eerste plaats persoonlijk, ik zal nooit een toestel met veel features kopen als-ie er niet uitziet.

Sjaak-Banaan: TomTom is pas erg laat begonnen met de support voor QVGA. Je hebt versie 5 en de laatste patch nodig, dan draait het gewoon.
url
pi_32930239
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:57 schreef Drommelsch85 het volgende:
De 6630 is idd het snelste S60 toestel, maar ik heb nog geen DivX/xVid met een extreem hoge bitrate draaiende gezien op een Series 60 exemplaar. Of vergis ik me? In ieder geval lof voor degene die mij wat samples kan laten zien De camera van de 6630 0wnt overigens ook maar het hele ding is echt zo vreselijk lelijk dat het mij persoonlijk niet uitmaakt of-ie nou een 78-megapixel camera had en een ingebouwde biertap. Uiterlijk staat voor mij gewoon op de eerste plaats persoonlijk, ik zal nooit een toestel met veel features kopen als-ie er niet uitziet.

Sjaak-Banaan: TomTom is pas erg laat begonnen met de support voor QVGA. Je hebt versie 5 en de laatste patch nodig, dan draait het gewoon.
Oke bedankt

Ik had vandaag de n70 mogen testen en denk toch dat ik die neem, mede door de argumenten die je me gaf trouwens.

Ik neem aan dat tomtom voor symbian hier wel goed op draait icm met een bluetooth gps muis. Ik zag trouwens ook dat route 66 weer een nieuwe versie van hun software had (mobile 7), wat zou de beste keus eigenlijk zijn?
pi_32932800
TomTom..
url
pi_32972170
http://bestellen.belzaak.nl/gsmlos_bestelform.php?toestel_id=310

Qtek 8310 engelstalig voor maar ¤ 385,80

Iemand enig idee hoe het met de garantie zit?
pi_32988033
Daar heb ik mijn webcam van....
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_32995242
Naar DIG
pi_33067555
Ik heb 'm gister besteld bij belzaak.nl, ben benieuwd wanneer hij binnen komt!
pi_33069521
geweldig toestel! ik gebruik de Qtek 8310 nu ongeveer een maand en ik ben 95% positief! de geluidskwaliteit is perfect. tomtom werkt super (jammer is wel dat dat moppie geen "harder" meer zegt). films afspelen heb ik nog niet goed geprobeerd. moet nog de juiste manier vinden om mijn opgenomen tv programma's om te zetten.

wat ik jammer vind is dat het vrije geheugen zo snel vol zit. en dat je elke keer bij de task manager de aplicaties extra moet sluiten. ook ben ik nog op zoek naar een goeie skin voor mijn beginpagina.
pi_33070167
Tsja, en dat is nu net Windows Mobile.. dat vollopen irriteerde me zo erg, dat ik alleen al om die reden geen WM meer wil eigenlijk. Ik heb het zo'n beetje gezien Overigens heb ik daar met de HTC Wizard ook last van, al is daar in de vorm van SPB PocketPlus nog wat aan te doen, maar voor de Qtek 8310 geldt dat niet. Maar belachelijk, een OS (Windows Mobile 5) wat amper verandert is ten opzichte van zijn voorganger.
url
pi_33070246
Ik merk het niet hoor met de Wizard
pi_33070465
Ach als je dat vollopen nou eenmaal weet is het nou ook weer geen wereldramp. IK heb de taskmanager onder een sneltoets zitten .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_33070557
heb ik ook onder een sneltoets zitten. ik zeg ook niet dat het verschrikkelijk is... maar het had wat mij betreft anders gemogen.
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:22 schreef tonks het volgende:
Ik merk het niet hoor met de Wizard
is dit een programma om dit te veranderen?
pi_33070927
SPB Pocket Plus. Maar ja, daarnaast heb ik nog wel wat andere irritaties.. Stuk of 8 softresets in 3 dagen vind ik gewoon te veel.
url
pi_34337949
tvp
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 22 januari 2006 @ 22:15:22 #65
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_34360219
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:53 schreef chrdek het volgende:
geweldig toestel! ik gebruik de Qtek 8310 nu ongeveer een maand en ik ben 95% positief! de geluidskwaliteit is perfect. tomtom werkt super (jammer is wel dat dat moppie geen "harder" meer zegt). films afspelen heb ik nog niet goed geprobeerd. moet nog de juiste manier vinden om mijn opgenomen tv programma's om te zetten.

wat ik jammer vind is dat het vrije geheugen zo snel vol zit. en dat je elke keer bij de task manager de aplicaties extra moet sluiten. ook ben ik nog op zoek naar een goeie skin voor mijn beginpagina.
Ik zag dat er net zo'n knuppel opzit als bij die sony ericson telefoontjes, en laat ik nou een broertje hebben die áltijd gezeik heeft met dat knuppeltje. Ging alsmaar kapot. Is dat bij dit telefoontje ook zo?
Beter van niet, want die SE is bijna onbruikbaar zonder dat dingetje, zal bij de qtek ook wel zijn. Verder lijkt het me echt een súperrelaxte telefoon die 8310
Signature.
pi_34364898
Het is een mooie mobiele telefoon en heeft goede specs
Beeld is idd van zeer goede kwaliteit , een klant van mij heeft hem pas gekocht en ik heb hem helemaal in moeten stellen

Ik heb zelf ook getwijfeld of ik hem zou kopen , maar dat zou een beetje teveel van het goede worden

Ik heb nl 3 maanden geleden een hp rx3715 en een laptop gekocht mijn foon is ook aan vervanging toe maar dat word waarschijnlijk een d600 van samsung , gewoon voor het bellen
pi_34376091
ik vind het een supertelefoon. hij is iets groter en zwaarder dan mijn oude nokia 6230, maar zoveel beter met meer mogelijkheden. het knuppeltje gaat niet snel stuk, het is wel even wennen maar werkt best plezierig.

verder werkt ie geweldig! tomtom, video's kijken, msn, email, wifi, agenda!

kan em iedereen aanraden ondanks het vrij hoge prijskaartje
pi_34448462
Ben gvd ALLE telefoonzaken in Nijmegen afgeweest en nergens is deze telefoon te vinden. Ik wil hem eerst ZIEN voordat ik hem koop
Zucht.
pi_34644749
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:24 schreef -J-D- het volgende:
Ben gvd ALLE telefoonzaken in Nijmegen afgeweest en nergens is deze telefoon te vinden. Ik wil hem eerst ZIEN voordat ik hem koop
Zucht.
Belcompany in Venlo had ze gewoon liggen. Is er daarvan geen filiaal in Nijmegen?
Het enige dat rijmt op Niels is (spoor)biels...
pi_34652320
Jawel, en daar hadden ze hem niet.
pi_34672088
Voor degene die het intereseert: Ik heb een nieuwe domeinnaam geregistreerd en tevens mijn 'oude' forum toegankelijk gemaakt voor smartphones.
pi_34673644
Bestel hem via internet. Je hebt dan ook de twee jaar pick-up-and-return garantie en hij is stukken goedkoper.
Op http://www.rax.nl is deze voor ¤ 390,96 te bestellen. Dit is een Nederlandse versie en inclusief BTW.

[ Bericht 12% gewijzigd door -Nielz- op 01-02-2006 10:59:29 (typo) ]
Het enige dat rijmt op Niels is (spoor)biels...
pi_34680861
Ik wil mn telefoonabbo verlengen en dan dat toestel nemen. Dus even een los toestel bestellen is ook weer een heisa.
Ik begin iets minder verliefd te worden op de telefoon, daarom moet ik hem eerst zien.
pi_34799627
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:57 schreef -J-D- het volgende:
Ik wil mn telefoonabbo verlengen en dan dat toestel nemen. Dus even een los toestel bestellen is ook weer een heisa.
Ik begin iets minder verliefd te worden op de telefoon, daarom moet ik hem eerst zien.
Los toestel + cashback kom je op hetzelfde uit, misschien zelfs goedkoper.
  maandag 6 februari 2006 @ 17:44:46 #75
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_34800870
Voordat iedereen helemaal verblind wordt door de geweldige functies van de Qtek (zoals ik dus +- 3/4e jaar geleden):

Ik heb de Qtek 8020 en ik heb er niks dan problemen mee, de kwaliteit van het toestel zelf is zo ontzettend laag. De eerste 3 maanden heb je er geen problemen mee en daarna vallen er toetsen af (ja, letterlijk!), werken sommige toetsen niet meer, valt het scherm weg etc... Het is niet Windows Mobile, want dit vind ik werkelijk geweldig, maar het is de kwaliteit van Qtek zelf die zo ontzettend matig is.

Ik hoop dat dit bij de 8310 niet zo is, want ik ga bij de volgende keer dat ik mijn toestel terug moet sturen (binnenkort, er is weer een toets weggevallen en kwijtgeraakt) vragen of ik met een kleine aanbetaling de 8310 kan krijgen.

Ook de service van Qtek Nederland is trouwens niet zo best, ze reageren traag tot niet op e-mail, bellen is duur en de reparatieservice is traag (vorige keer heb ik 5 weken gewacht, ipv de 10 werkdagen die op de site staan)
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')