Oke bedanktquote:Op donderdag 8 december 2005 17:57 schreef Drommelsch85 het volgende:
De 6630 is idd het snelste S60 toestel, maar ik heb nog geen DivX/xVid met een extreem hoge bitrate draaiende gezien op een Series 60 exemplaar. Of vergis ik me? In ieder geval lof voor degene die mij wat samples kan laten zienDe camera van de 6630 0wnt overigens ook maar het hele ding is echt zo vreselijk lelijk dat het mij persoonlijk niet uitmaakt of-ie nou een 78-megapixel camera had en een ingebouwde biertap. Uiterlijk staat voor mij gewoon op de eerste plaats persoonlijk, ik zal nooit een toestel met veel features kopen als-ie er niet uitziet.
Sjaak-Banaan: TomTom is pas erg laat begonnen met de support voor QVGA. Je hebt versie 5 en de laatste patch nodig, dan draait het gewoon.
is dit een programma om dit te veranderen?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:22 schreef tonks het volgende:
Ik merk het niet hoor met de Wizard
Ik zag dat er net zo'n knuppel opzit als bij die sony ericson telefoontjes, en laat ik nou een broertje hebben die áltijd gezeik heeft met dat knuppeltje. Ging alsmaar kapot. Is dat bij dit telefoontje ook zo?quote:Op woensdag 14 december 2005 12:53 schreef chrdek het volgende:
geweldig toestel! ik gebruik de Qtek 8310 nu ongeveer een maand en ik ben 95% positief! de geluidskwaliteit is perfect. tomtom werkt super (jammer is wel dat dat moppie geen "harder" meer zegt). films afspelen heb ik nog niet goed geprobeerd. moet nog de juiste manier vinden om mijn opgenomen tv programma's om te zetten.
wat ik jammer vind is dat het vrije geheugen zo snel vol zit. en dat je elke keer bij de task manager de aplicaties extra moet sluiten. ook ben ik nog op zoek naar een goeie skin voor mijn beginpagina.
Belcompany in Venlo had ze gewoon liggen. Is er daarvan geen filiaal in Nijmegen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:24 schreef -J-D- het volgende:
Ben gvd ALLE telefoonzaken in Nijmegen afgeweest en nergens is deze telefoon te vinden. Ik wil hem eerst ZIEN voordat ik hem koop
Zucht.
Los toestel + cashback kom je op hetzelfde uit, misschien zelfs goedkoper.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:57 schreef -J-D- het volgende:
Ik wil mn telefoonabbo verlengen en dan dat toestel nemen. Dus even een los toestel bestellen is ook weer een heisa.
Ik begin iets minder verliefd te worden op de telefoon, daarom moet ik hem eerst zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |