Jup, minisd en die zijn niet zo duur! 47 euro voor 512mbquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:42 schreef chibibo het volgende:
Een PDA met telefoonfunctionaliteiten, en zo te zien nog lekker klein ook.
Kunnen er geheugenkaartjes in?
Ik heb minimaal 1 GB nodig voor TomTom.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:43 schreef tonks het volgende:
Jup, minisd en die zijn niet zo duur! 47 euro voor 512mb
Gewoon ff surfen op nu.nl ofzo gaat bij een hotspot natuurlijk veel sneller enzo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:01 schreef Geqxon het volgende:
Dat er wifi erop zit is cool, maar wat heb je er eigenlijk aan?
Er is helaas nog geen skype voor smartphones, en surfen lijkt me niet alles op zo'n schermpje met T9. Voor mail kan het wel weer handig zijn.
Op mijn PDA gaat dat wel redelijk hoor, plaatjes uitzetten en ik kon alle topics gewoon volgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:12 schreef Geqxon het volgende:
Dat is begrijpelijk, maar ik heb wel eens op mijn telefoon het Fok!-Forum bezocht, en dat was echt huilen met de pet op
Wat moet je met Skype voor smartphones????????quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:01 schreef Geqxon het volgende:
Dat er wifi erop zit is cool, maar wat heb je er eigenlijk aan?
Er is helaas nog geen skype voor smartphones, en surfen lijkt me niet alles op zo'n schermpje met T9. Voor mail kan het wel weer handig zijn.
Dan is het (mits IP > IP) zelfs gratisquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:41 schreef HeatWave het volgende:
als je gratis wifi hebt is het natuurlijk wel goedkoper flippie.
Correct, maar zonder voice capaciteiten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:50 schreef tonks het volgende:
Skype voor smartphone's is er welik had het op mijn c500
Kun je hier wat meer over vertellen? Klinkt interresant!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:10 schreef tonks het volgende:
Wifi is ook leuk als je een weblog ofzo hebt, en dan voor een moblog gedeelte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |