abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 08:24:32 #1
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_31429932
Het is dus zoals hierboven staat.

Ik ben alweer een enige tijd geleden betrokken geweest bij een ongeluk met enkele auto's. Hierdoor zat mijn voorkant in elkaar. Verder niets aan de hand, schaderegeling etc. alles goed afgehandeld.

Nu ben ik er laatst achter gekomen dat de garage een aanpassing heeft gedaan aan mijn auto en mij daar nooit van heeft ingelicht. Mag dat zomaar?

De reden dat ik het zo laat gemerkt heb is dat het om de mistlampen voor gaat. Ik gebruik deze vrijwel nooit omdat ik me dooderger aan mensen die bij 200 + meter zicht die klotelampen al aanzetten. Maar aangezien het de laatste dagen een aantal keren ontzettend mistig is geweest viel het me op dat er iets anders was, na een rondje om de auto kwam ik erachter dat er dus geen breedstralers meer in mijn voorbumper zitten.

Voor het geval dat er geroepen gaat worden, ga dan naar een echte garage... Het was de merkdealer waar ik mijn auto ook al jaren in onderhoud heb
Live life to the Ender :D
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 08:26:40 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_31429949
Nee, dat mag niet. Je verzekering heeft betaald om de auto terug te laten brengen in de oorspronkelijke staat.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:19:16 #3
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_31430584
En dan maakt het niet uit dat het eventueel een optie was, genomen door de eerste eigenaar?
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:21:13 #4
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_31430621
Nee. De optie is genomen bij aanschaf, dus de auto is met die optie afgeleverd. Bovendien heeft dat niks te maken met jou. Jij hebt een auto met breedstralers ingeleverd dus mag je een auto met breedstralers terug verwachten. Zeker als die er door de fabrikant zijn opgezet. Kijk, breng je een auto waar je zelf een paar Hella's opgezet hebt, dan is het wat anders.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:29:58 #5
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_31430756
Ok, top, ik heb net de garage gebeld, en ze vonden het een vreemd verhaal, maar ze gaan het uitzoeken en ik word terug gebeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')