Verliefd zijn is prima, eindelijk een reden die mensen accepteren ter verklaring van mijn bizarre gedrag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zwaar verliefd zijn is helemaal niet leuk, dan voel je je machteloos, je hebt geen trek, je kan niet slapen, je wil weten waar je aan toe bent, je bent niet te pruimen voor je naasten
Zwaar verliefd zijn is gewoon verschrikkelijk...
Bingo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:25 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je komt over alsof de liefde je zwaar gekwetst heeft. Voor jouw is het een irrationeel gevoel, dat geldt niet voor iedereen.
Liefde is gewoon waanzin .Het kan waanzinnig zijn maar het kan je ook tot waanzin leidenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Een irrationeel gevoel.
Net zoiets als een gevoel voor een getrouwde man ofzo.
Of voor een heeeeel foute vrouw.
Niet goed, nooit niet.
Ik had liefde, en dat word geheel de grond ingestampt totdat het de hel raakte.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:26 schreef foetre het volgende:
[..]
Liefde is gewoon waanzin .Het kan waanzinnig zijn maar het kan je ook tot waanzin leiden
Heb je nog mazzel dat het scapino publiek over het algemeen vergeet haar voeten te vegen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Bingo.
Ik ben de deurmat van het gevoel liefde.
En ik geloof de hele scapino-schoenselectie te hebben gehad,
Dan begrijp ik je gedachtengang wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Bingo.
Goede film, goede tekst.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:25 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Biochemically, love is just like eating large amounts of chocolate.
- The Devil's Advocate -
Je had het .Het grote probleem is juist zodra je denkt het te hebben je het juist verliesd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik had liefde, en dat word geheel de grond ingestampt totdat het de hel raakte.
Dan was het ook nog een goedkoop gevoel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Bingo.
Je begrijpt me direct.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:29 schreef R_ON het volgende:
[..]
Dan was het ook nog een goedkoop gevoel.![]()
Je kunt het wel degelijk grijpen, het vasthouden en de grip niet loslaten is een tweede ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:29 schreef foetre het volgende:
[..]
Je had het .Het grote probleem is juist zodra je denkt het te hebben je het juist verliesd.
Dat komt omdat liefde ongrijpbaar is een meestal onbegrijpbaar.
Hoezo, gedraag je je bizar dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:26 schreef Laton het volgende:
[..]
Verliefd zijn is prima, eindelijk een reden die mensen accepteren ter verklaring van mijn bizarre gedrag.![]()
Hmmm zo zie ik het toch niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Meestal wel, verliefd zijn heeft meer na- dan voordelen...
Ik greep het noujuist aan terwijl het een verloren zaak was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:31 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je kunt het wel degelijk grijpen, het vasthouden en de grip niet loslaten is een tweede ja.
Idd als je het goed doet niet.quote:
Dan wel. Liefde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hoezo, gedraag je je bizar dan?
Dat bedoel ik niet ( bedoelde wederzijdse liefde).. One way true love kun je idd nooit grijpen, helaasquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik greep het noujuist aan terwijl het een verloren zaak was.
One-way true love.
Dan word het gewoon een erosie.
De nadelen overwegen en eraan werken is echter een betere optie. Werkt dat niet, dan is een 'eind' eraan maken misschien beter ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:32 schreef foetre het volgende:
[..]
Idd als je het goed doet niet.
Zolang je meer voor als nadelen hebt kan je het volhouden.Zoniet dan ken je er beter een eind aan maken.
Jawel.. en dan voor eeuwig bij je houden in de kelder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:34 schreef Brennie het volgende:
One way true love kun je idd nooit grijpen, helaas
Ik ken de nadelen maar al te goed hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan heb jij een rijk liefdesleven, of zoiets...
En daarom wil ik nooit meer verliefd worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:34 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet ( bedoelde wederzijdse liefde).. One way true love kun je idd nooit grijpen, helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |