Zie hier... lust. Ik wil wedden dat je nu over mij zit te fantaseren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nick, wat kijk je eng
En die dick, bedoel je daar de piemel mee?
True.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:05 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, maar soms zit die realiteit zo in your face dat er geen ontkomen aan is.
Waarom zou je jezelf dat in satansnaam aandoen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:08 schreef R_ON het volgende:
[..]
True.
Maar je kunt wel proberen de hel te negeren.
Nu ga je wel erg diep, als ik aan m'n duim zit te kluiven dan is een beetje bloed best lekker maar om nou te zeggen dat bloed goed is? of bedoel je het anders, het zal toch niet zo zijn dat als je je eigen bloed opzuigt dat dat goed voor je isquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:05 schreef Brennie het volgende:
[..]
Pijn is fijn , bloed is goed.
Pijn zorgt dat je weet dat je leeft. Eigenlijk zijn we allemaal een beetje masochisten van onszelf.
Dat deed ik al Nick, maar wat is voor jou de ultieme liefdesnachtvlucht?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:07 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zie hier... lust. Ik wil wedden dat je nu over mij zit te fantaseren.![]()
'Pijn is fijn, bloed is goed'... ik bracht alleen de bekende uitspraak naar voren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nu ga je wel erg diep, als ik aan m'n duim zit te kluiven dan is een beetje bloed best lekker maar om nou te zeggen dat bloed goed is? of bedoel je het anders, het zal toch niet zo zijn dat als je je eigen bloed opzuigt dat dat goed voor je is
Maar ik doe mezelf bijna nooit pijn hoor, maar als ik per ongeluk pijn heb dan is dat achteraf best wel lekker, maar ik ben geen machinist...![]()
Vind jij de hel fijn dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:09 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf dat in satansnaam aandoen?![]()
Een orgasme die je hele leven blijft aanhouden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat deed ik al Nick, maar wat is voor jou de ultieme liefdesnachtvlucht?
Ik ontsnap liever aan de realiteit in de realiteit zelf dan dat ik mezelf ga voor zitten liegen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:14 schreef R_ON het volgende:
[..]
Vind jij de hel fijn dan?
Ik durf te beweren dat iedereen naar manieren zoekt om zichzelf te beschermen tegen het gevoel van machteloosheid.
Zelfs mensen die in een psychose leven; zij proberen eigenlijk te ontsnappen aan de realiteit door een fantasie(wereld of beeld) te creeeren.
Ja. me too.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ontsnap liever aan de realiteit in de realiteit zelf dan dat ik mezelf ga voor zitten liegen.
Dat zouden we allemaal wel willen maar er moet ook geslapen,gegeten,gedronken,gepiest,gepoept,gefietst,gefeest en geneukt worden Nickquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:14 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Een orgasme die je hele leven blijft aanhouden.![]()
Zwaar verliefd zijn is een goede substituut ( als het geen pijn doet)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:14 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Een orgasme die je hele leven blijft aanhouden.![]()
Net als dat het onmogelijk is je hele leven verliefd te blijven?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat zouden we allemaal wel willen maar er moet ook geslapen,gegeten,gedronken,gepiest,gepoept,gefietst,gefeest en geneukt worden Nick
Dus het is sowieso onmogelijk om je hele leven te orgasmeren...![]()
Verliefdheid is een gedachte dat alleen bij een TBS-patiënt behoort te passen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:20 schreef Brennie het volgende:
[..]
Zwaar verliefd zijn is een goede substituut ( als het geen pijn doet)
idd het is 1 grote illusiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Verliefdheid is een gedachte dat alleen bij een TBS-patiënt behoort te passen.
Verliefdheid is een gevoel, geen gedachte. Het maakt je nml irrationeel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Om hem te kwellenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Een irrationeel gevoel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:22 schreef Brennie het volgende:
[..]
Verliefdheid is een gevoel, geen gedachte. Het maakt je nml irrationeel.
Je komt over alsof de liefde je zwaar gekwetst heeft. Voor jouw is het een irrationeel gevoel, dat geldt niet voor iedereen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Een irrationeel gevoel.
Net zoiets als een gevoel voor een getrouwde man ofzo.
Of voor een heeeeel foute vrouw.
Niet goed, nooit niet.
Zwaar verliefd zijn is helemaal niet leuk, dan voel je je machteloos, je hebt geen trek, je kan niet slapen, je wil weten waar je aan toe bent, je bent niet te pruimen voor je naastenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:20 schreef Brennie het volgende:
[..]
Biochemically, love is just like eating large amounts of chocolate.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:20 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja, maar niet alleen maar toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zwaar verliefd zijn is helemaal niet leuk, dan voel je je machteloos, je hebt geen trek, je kan niet slapen, je wil weten waar je aan toe bent, je bent niet te pruimen voor je naasten
Zwaar verliefd zijn is gewoon verschrikkelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |