De laatste keer wel ja..quote:
En je hebt de nadelen te weten accepteren?Of werken jullie er nog steeds aanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:37 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik ken de nadelen maar al te goed hoor.
Verliefdheid kun je niet stoppen in mijn opinie. Je kunt het negeren en het kan vervagen, maar het echt geheel tegenaan kun je niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:37 schreef cerror het volgende:
[..]
En daarom wil ik nooit meer verliefd worden.
Het risico van niet wederzijdsheid is te groot.
De sprong te diep en de watervrees blijft er.
We kunnen ook gewoon een orgy organiseren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zullen we er nu collectief een begin aan maken?
Wie zegt dat ik het over mijn relatie heb. Voor mijn 18e was ik ook wel es verliefdquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:38 schreef foetre het volgende:
[..]
En je hebt de nadelen te weten accepteren?Of werken jullie er nog steeds aan
En daarom heb ik dus ook zo'n scheithekel aan verliefdheid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:38 schreef Brennie het volgende:
[..]
Verliefdheid kun je niet stoppen in mijn opinie. Je kunt het negeren en het kan vervagen, maar het echt geheel tegenaan kun je niet.
Elk nadeel heb ze voordeel dus de nadelen wegen op tegen de voordelen toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:37 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik ken de nadelen maar al te goed hoor.
Je kunt verliefdheid niet stoppen..maar of je er iets mee doet ligt bij jezelf..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:38 schreef Brennie het volgende:
[..]
Verliefdheid kun je niet stoppen in mijn opinie. Je kunt het negeren en het kan vervagen, maar het echt geheel tegenaan kun je niet.
Maar R_ON komt juist voor jou!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon een orgy organiseren.![]()
Maar dan wel zonder R_ON.![]()
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:39 schreef Laton het volgende:
[..]
Je kunt verliefdheid niet stoppen..maar of je er iets mee doet ligt bij jezelf..
Daaromquote:
Jawel, vastquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Elk nadeel heb ze voordeel dus de nadelen wegen op tegen de voordelen toch?
Uiteindelijk komt alles weer goed...
Das waar ook.. liefde = lust bij jou.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Komt goed uit. Ik wil niet eens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja maar je kent dat nummer van The Verve wel; "The drugs don't work"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:38 schreef Laton het volgende:
[..]
De laatste keer wel ja..![]()
Maar gelukkig waren er drugs om me te redden.![]()
Nickwithoutdick?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:41 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
DaaromGeen leuter dichter dan 1 meter bij mijn aars.
![]()
Die engelse troep helpt waarschijnlijk amper idd. Ach uiteindelijk kom je weer in rustig vaarwater..tot je je volgende aanvaring met passie en liefde hebt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja maar je kent dat nummer van The Verve wel; "The drugs don't work"
Daar zit wel iets in toch?
Ik vertrouw Dick jr.quote:
Ik zou niet willen bekennen dat ik een orgie wil met Nick?quote:
Moet acda en gefrunnik er nu bij?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:43 schreef R_ON het volgende:
Als je bij me weggaat mag ik dan met je mee?
Maar dat gedoe op de wc was wel ok?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar laten we het over onze jeugdliefdes hebben, toen we nog op de basisschool zaten, ik heb er zo'n 5 gehad, en het voetjevrijen is me het meest bijgebleven, lekker onder de tafel voetjevrijen en toen werden we door de meester op onze vingertjes getikt, we mochten dus niet voetjevrijen
Logisch we waren pas 7...
acda en de munnik?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:43 schreef R_ON het volgende:
Ja.quote:
Vannacht, als ik alleen ben, niet meer weet wat ik moet doen, wil ik dat je voor me staatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:43 schreef R_ON het volgende:
Ik word altijd blij van mijn eigen pingelmuzak.quote:
Welk genre?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik word altijd blij van mijn eigen pingelmuzak.
Dat was ook leuk, maar het voetjevrijen was het allerleukst, eerst met de voetjes en daarna naar boven...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:45 schreef foetre het volgende:
[..]
Maar dat gedoe op de wc was wel ok?
En dan op zolder verder voetje vrijen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat was ook leuk, maar het voetjevrijen was het allerleukst, eerst met de voetjes en daarna naar boven...
Bliepmuzak!quote:
Nee, in het kluslokaal, met zo'n schuifdeur en dan onder de tafel zoenenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:51 schreef Laton het volgende:
[..]
En dan op zolder verder voetje vrijen?
Jullie zaten mekaar te beklussen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee, in het kluslokaal, met zo'n schuifdeur en dan onder de tafel zoenen
Where's Bren?
Zegt me niks. Wat is dat?quote:
14?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:54 schreef Laton het volgende:
[..]
en dan 2 biertjes in het cafe..als 14 jarige![]()
Zoietsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Voetjevrijen in de bioscoop
Ga eens naar mijn site.quote:
Zonder.. ik was toen heus wel kieskeurigquote:
Min of meer, we zaten elkaar te beklieven, dat is hetzelfde als liefhebben, maar dan net iets andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |