Ahaa die zocht ik al!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:51 schreef BONG4002 het volgende:
Ehh...er ging iets mis met de TTkan iemand het even aanpassen dit is namelijk het volgende SC deel
Voyeurs!quote:
Een of ander Lieske-verhaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:52 schreef mazaru het volgende:
Wat staat er nou allemaal voor verhaal?
Blijkbaar pakt FOK de ¤ niet in TT'squote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:54 schreef svann het volgende:
Werkelijk een kunstwerkje, zoals je dat mis weet te laten gaan!![]()
Ja, ik wou er al een smiley in zetten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:54 schreef Clementiet. het volgende:
Hmm de TT en OP spraken me aan. Maar zo te zien is dit gewoon een ordinair SC-topic?Jammer, het had best goede bagger kunnen zijn, opzich.
Bijna alle achternamen zijn bekend hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:52 schreef BONG4002 het volgende:
Roel Dietvorst? Dat is dus zijn 8ernaam begrijp ik?
Jammer dat die tekens dus niet werken en je '...' krijgt, heel vaagquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:56 schreef mazaru het volgende:
PI ¤BB¤SC¤488¤Er word druk geconverseerd in de huiskamer¤
Vind ik eigenlijk best een mooie titel!
Hij is in ieder geval origineel
Ze weet precies hoe je je moet gedragen om te winnen. Jammer dat ze toch iets niet helemaal begrepen heeftquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:58 schreef Wup het volgende:
Chantal heeft ook nog buitenlandse BB's bekeken.
Straks blijkt ze een van ons te zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:58 schreef Wup het volgende:
Chantal heeft ook nog buitenlandse BB's bekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |