Bad Boysquote:
voor mij niet.. een normale..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:15 schreef snopprinses het volgende:
ik moet nog gaan..het gaat een lange vrijdag worden
da's wel kut dus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:22 schreef snopprinses het volgende:
nja voor mij ook wel normaal
maar normaal gesproken kan ik op vrijdag altijd om 2uur gaan, maar vandaag zal dat hoogstwaarschijnlijk niet lukken kreeg ik gister te horen :/
ik mag gewoon gaan als ik wilquote:
Jij had toch zo'n hekel aan PUB SC?quote:
gewoon kiezen, en die je niet bevalt deleten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:19 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik mag gewoon gaan als ik wil
grr stuur ik twee dagen gelden een mail naar twee leraren of ik vrij mag zijn in mn portfolio of dat ik me aan de regels van vorig jaar moet houden. krijg ik net van allebei een mail terug..nu mag ik van 1 leraar helemaal zelf weten hoe ik mn portfolio maak, lekker experimenteren.
En de andere zegt dat ik me maar beter aan de regels kan houden..
![]()
kei erg jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij had toch zo'n hekel aan PUB SC?
die avatarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:21 schreef Svensational het volgende:
Goeiemorgen pubertjes.
hij is al voor de helft af op de manier zoals ik het wildequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon kiezen, en die je niet bevalt deleten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |