abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31424998
Ik ben dit schooljaar bezig met een 'sabbatical year'. Ik ben gestopt met m'n HBO-opleiding aangezien ik het een te weinig uitdagende opleiding vond. Ik heb m'n P en wil in september 2006 met een universitaire opleiding beginnen.

Maaaargoed. Ik werk nu fulltime tot 1 november, dan moet ik weg bij m'n huidige werkgever.
Ik zou graag ergens in het buitenland willen werken.

Nou maakt het me niet zoveel uit waar, maar buiten Europa zou wel leuk zijn.
Het soort werk dat ik zoek.. nou.. euh.. bij bijvoorbeeld een hotel werken met Nederlandse toeristen lijkt me erg leuk.

Heeft iemand ervaringen, tips of suggestie's?

topic-opleuk-plaatje:
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_31425401
Ga in Israel op een kibbutz werken
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  donderdag 13 oktober 2005 @ 23:55:01 #3
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_31425660
Of in het voormalige oostblok,..

Jij = de man
uitgaan voor weinig geld
ergens anders dan hier
misschien wel opgenomen worden in een maffioso-familie. Ideaal voor als je nog 'zaakjes' geregeld moet hebben!
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_31487007
iemand nog suggesties/vacatures?
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  maandag 17 oktober 2005 @ 07:03:44 #5
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_31504467
Buiten Europa werken is erg lastig i.v.m. al het papierwerk.

In november start het wintersportseizoen (toch? Toch?), misschien dat je daar aan de slag kan in een hotel / kroeg? Houd internet in de gaten en in De Telegraaf staan op zaterdag ook vaak voldoende vacatures voor mensen die een poosje in het buitenland willen werken.
pi_31504506
Als je in elk geval niet over voldoende geld beschikt om te doen en laten wat je wil kan het werken in de toerismebusiness wel eens heel erg tegenvallen want over het algemeen is het (heel) hard werken voor weinig geld.

Maar je zal er ongetwijfeld veel levenservaring mee op doen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31516761
Wat Fernando zegt.

Heel hard werken voor weinig geld, zeker buiten Europa. Vaak nauwelijks genoeg om fatsoenlijk van te leven en leuke dingen te doen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31521006
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 13:49 schreef Kluupkluup het volgende:
iemand nog suggesties/vacatures?
Er zijn ieder jaar maar 50 studentenvisa's voor tijdelijk werk beschikbaar voor Canada, maar die voor 2006 zijn nog niet vergeven. Neem contact op met een skioord in het westen dat Panorama heet. Zij hebben altijd graag Nederlanders, je moet alleen snel een van die visa regelen. Ze betalen aardig en het werk is gevarieerd en leuk...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_31524513
Waar moet je aan denken bij aardig?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:12:47 #10
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_31532624
Check www.ccusa.com. Kunnen veel regelen. O.a. een 'werkvakantie' in de VS. Aanrader.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')