leg uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:45 schreef Terreros85 het volgende:
ik ben blij dat ik streamtvnow heb :p
ik heb ook een streamtvadres maar volgens mij heb je dan echt breedband nodig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:45 schreef Terreros85 het volgende:
ik ben blij dat ik streamtvnow heb :p
Dat denk ik eigenlijk ook, dat de Sox nu een beetje uit hun ritme zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:29 schreef popolon het volgende:
Zou me niks verbazen als de Astro's er met Game 1 vandoor gaan, de White Sox hebben een week rust gehad en dat is eigenlijk veel te lang in baseball.
Ik zag gisteravond bij de NOS een voortuitblik op de World Series. Mart Smeets stond het allemaal een beetje uit te leggen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:22 schreef maril het volgende:
Ben blij dat de NOS samenvatingen laat zien .![]()
tenminsten hebben ze gisteravond beloofd.![]()
na ik begrepen heb doet Frank Snoeks het voor de NOS,quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:38 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ik zag gisteravond bij de NOS een voortuitblik op de World Series. Mart Smeets stond het allemaal een beetje uit te leggen.![]()
Canal+ zend verdomme alles uit met het commentaar van Reitsma en Urbanus![]()
"Ja, dat is een mooie slag, maar in het uitveld"![]()
Ik wil gewoon Amerikaans commentaar![]()
Dat zit er dik in.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:12 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook, dat de Sox nu een beetje uit hun ritme zijn.![]()
Ik zou het Nederlandse woord niet eens weten, is dat echt 'uitveld'?quote:Canal+ zend verdomme alles uit met het commentaar van Reitsma en Urbanus![]()
"Ja, dat is een mooie slag, maar in het uitveld"![]()
ja, maar er zijn mensen die de regels nog niet kennen en dan is het handig als ze geintresseerd zijn. tenminsten lijkt mij wel, ik vind het logisch.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik vind het Amerikaans commentaar wel goed hoor, wat mij zo stoorde aan Smeets altijd was elke keer als er eens NBA/NHL/MLB of wat dan ook op tv was, hij 't elke keer nodig vond om de regels uit te leggen.![]()
Misschien, maar voor de mensen die de regels wel kennen is het behoorlijk vervelend om steeds de regels opnieuw te horen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:18 schreef maril het volgende:
[..]
ja, maar er zijn mensen die de regels nog niet kennen en dan is het handig als ze geintresseerd zijn. tenminsten lijkt mij wel, ik vind het logisch.
Het nederlandse woord is "buitenveld". Daarom is het vaak beter om de engelse termen te hanteren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zit er dik in.
Ik vind het Amerikaans commentaar wel goed hoor, wat mij zo stoorde aan Smeets altijd was elke keer als er eens NBA/NHL/MLB of wat dan ook op tv was, hij 't elke keer nodig vond om de regels uit te leggen.![]()
Beide teams zijn leuk, White Sox dan maar.
4-3 CWS
[..]
Ik zou het Nederlandse woord niet eens weten, is dat echt 'uitveld'?
Ik sluit me bij je aanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:34 schreef pfaf het volgende:
Ik ben overigens voor de White Sox, heb ik maar besloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |