Zou Houston de 'traditie' van de laatste 3 jaren in ere kunnen houden?quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:01 schreef popolon het volgende:
Zou mooi zijn, Houston voor 't eerst in de World Series.
Goodbye St. Louis.
Jawel, al gun ik het de White Sox ook.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
Zou Houston de 'traditie' van de laatste 3 jaren in ere kunnen houden?
Een wild-card team dat de World-Series wint?
It ain't over tillquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:01 schreef popolon het volgende:
Zou mooi zijn, Houston voor 't eerst in de World Series.
Goodbye St. Louis.
Ik ben binnen een paar seconden stinkend jaloers op je geworden, ik moet echt de laatste 2 jaar in Amerika gaan studerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:09 schreef popolon het volgende:
Geweldige tag van de Crdinals catcher Moulina, , nog steeds 0-0 in de 2e
AAAARGH @#%*&@#$%^quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:11 schreef popolon het volgende:
Ik zou maar gaan slapen dan, ik kan nu kiezen uit MLB/NFL en NHL op dit moment
Homerun + 2RBI van de Astro's in de 7e, van 2-1 St. Louis naar 2-4 Houston.quote:
Wanneer houdt die preview dan op??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:46 schreef Leatherface het volgende:
Hmm, dat de Astros het de volgende pot maar afmaken, want dan beginnen de series eerder en kan ik het tenminste nog zien op NASN.
Niet dat het me verder iets uitmaakt wie er doorgaat.
Met ingang van november.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:17 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Wanneer houdt die preview dan op??
Je vergeet erbij te zeggen dat er op dat moment ook al 2 uit waren! Maakt het alleen nog maar mooier!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 05:48 schreef popolon het volgende:
5-4 Cardinals.
In de 9e een HR + 2RBI voor St. Louis om van 2-4 op 5-4 te komen, erg spannend.
Bring on Game 6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |