abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32724811
Inderdaad, ik zou ook niet weten waarom één van hen beter zou verdienen. Maar ach, ten minste twee mensen buiten het huis zullen nog de klos worden, wnat die relatie is natuurlijk al over op het moment dat één van hen eruit moet. Vanavond wellicht. Leuke tv...
pi_32725679
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:31 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

uuuhh, volgens mij begrijp jij er weinig van.
Ik snap Dido volledig en ik zou hetzelfde reageren als haar
Dido
Dus wanneer jij tegen iemand zegt dat je niks met hem wilt, dan ben je 2 maanden later (wanneer je je bedacht hebt) op je tenen getrapt omdat hij toen niet celibaat aan je voeten is blijven liggen?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_32726225
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:34 schreef BB5kijker het volgende:
Inderdaad, ik zou ook niet weten waarom één van hen beter zou verdienen. Maar ach, ten minste twee mensen buiten het huis zullen nog de klos worden, wnat die relatie is natuurlijk al over op het moment dat één van hen eruit moet. Vanavond wellicht. Leuke tv...
Gingen ze maar gewoon dood of zo. Maar je zult zien dat zelfs zo'n kleine wens van mij niet ingewilligd gaat worden!
pi_32753202
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dus wanneer jij tegen iemand zegt dat je niks met hem wilt, dan ben je 2 maanden later (wanneer je je bedacht hebt) op je tenen getrapt omdat hij toen niet celibaat aan je voeten is blijven liggen?
Precies JMG. En dat alles onder het mom van: jamaar mijn ex is vreemdgegaan en dat deed zooooo zeer...!

Welkom op aarde en nog een fijn verblijf. Maar pas op voor de mensen, want die zijn slecht.
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_32753471
zei Ingrid nou gisteren dat Roel wél wat bij haar gedaan heeft?
Babe In Totale Control of Herself
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:54:18 #106
521 ruby
Hell yeah!
pi_32753844
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Precies, Dido moet gewoon niet zo lopen zeiken.
Oké, ik snap best dat het geen leuke gedachte is als je "liefje" ook bij een ander heeft zitten friemelen, maar zij moest zonodig afstandelijk doen dus ja dan gaat ie maar z'n eigen gang.

Maar ja, alles draait om queen Dido he.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_32762151
linda moest het wel doen, want als dido het toen gedaan had, dan had hij nu nog een ijspegeltje daar hangen, want ze was toen ijs ijs koud
pi_32824173
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:27 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Gingen ze maar gewoon dood of zo. Maar je zult zien dat zelfs zo'n kleine wens van mij niet ingewilligd gaat worden!
Dat gaat misschien wat ver, maar we kunnen hier allemaal je woede heel goed begrijpen.

Had Linda maar wat meer handjobs gedaan. Dan was Dido waarschijnlijk wél bij hem weggegaan. Hoewel? Hij kan winnen en als hij wint wil zij natuurlijk wel de vriendin van Roel zijn. Sowieso om wat geld op te strijken.

[ Bericht 1% gewijzigd door BB5kijker op 05-12-2005 12:41:27 ]
  maandag 5 december 2005 @ 01:48:18 #109
131784 bhs
gestoorde gek
pi_32825957
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:27 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Hoppa, gaan we weer met die doodverwensingen. Inleveren die Amiga, die ben je niet waardig!
pi_32843679
pi_32897282
Ik hoop dat Dido morgen vertrekt. Dan zit er voor Roel niets anders op om zelf maar aan zijn iniminipiemeltje te trekken. Hoewel, Nathalie zie ik er ook nog wel aan trekken, maar Lieske en Ingrid zéker niet. Die hebben namelijk nog enig niveau.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')