Dus wanneer jij tegen iemand zegt dat je niks met hem wilt, dan ben je 2 maanden later (wanneer je je bedacht hebt) op je tenen getrapt omdat hij toen niet celibaat aan je voeten is blijven liggen?quote:Op maandag 28 november 2005 17:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
uuuhh, volgens mij begrijp jij er weinig van.
Ik snap Dido volledig en ik zou hetzelfde reageren als haar![]()
Dido![]()
Gingen ze maar gewoon dood of zo. Maar je zult zien dat zelfs zo'n kleine wens van mij niet ingewilligd gaat worden!quote:Op donderdag 1 december 2005 13:34 schreef BB5kijker het volgende:
Inderdaad, ik zou ook niet weten waarom één van hen beter zou verdienen. Maar ach, ten minste twee mensen buiten het huis zullen nog de klos worden, wnat die relatie is natuurlijk al over op het moment dat één van hen eruit moet. Vanavond wellicht. Leuke tv...
Precies JMG. En dat alles onder het mom van: jamaar mijn ex is vreemdgegaan en dat deed zooooo zeer...!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dus wanneer jij tegen iemand zegt dat je niks met hem wilt, dan ben je 2 maanden later (wanneer je je bedacht hebt) op je tenen getrapt omdat hij toen niet celibaat aan je voeten is blijven liggen?
Precies, Dido moet gewoon niet zo lopen zeiken.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dus wanneer jij tegen iemand zegt dat je niks met hem wilt, dan ben je 2 maanden later (wanneer je je bedacht hebt) op je tenen getrapt omdat hij toen niet celibaat aan je voeten is blijven liggen?
Dat gaat misschien wat ver, maar we kunnen hier allemaal je woede heel goed begrijpen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:27 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Gingen ze maar gewoon dood of zo. Maar je zult zien dat zelfs zo'n kleine wens van mij niet ingewilligd gaat worden!
Hoppa, gaan we weer met die doodverwensingen. Inleveren die Amiga, die ben je niet waardig!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:27 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Gingen ze maar gewoon dood of zo. Maar je zult zien dat zelfs zo'n kleine wens van mij niet ingewilligd gaat worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |