hang een biostabiel in je auto en je hebt er weer 2 pk bij.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:15 schreef yup het volgende:
Na de turbonater komt weer zo een triest bullshit ding
http://www.shoplaser.com/index.html
[..]
OMFG, het trieste hiervan is dat mensen het geloven ook nog
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wacht op een ebbenhouten trekhaakquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:05 schreef Steve-O het volgende:
Ik wacht op de eerste wieldop voor een uitlaat
Dude, daar heb ik geen bron voorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker m'n 2e vraag ontwijken
quote:Ik wil graag spinners op mijn ruitenwissers....
kan iemand die voor me fixxxen???
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[gat in de markt modus]
dit in miniatuur op de ruitensproeiers en voila! ... het sproeiwater wordt veel gelijkmatiger op de ruiten verdeeld!![]()
[/gat in de markt modus]
Dan heb je domme vriendenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:06 schreef yup het volgende:
[..]
Dude, daar heb ik geen bron voor
Is gewoon net als die turbonator, een paar vrienden van me geloofden het gewoon (serieus)...
Als je dat hoort he... Dan krijg je opeens zo een kramp van het lachen
Niet alleen een paar vrienden hoor, ook een paar onbekenden hebben dat gezegd...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan heb je domme vrienden!
!
!
En googol, je plaatje doet het niet.
ik ook welquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:34 schreef Saabmobiel het volgende:
Ik heb nog een plekje vrij op mijn auto:
[afbeelding]
Ik mag toch hopen dat je niet in dat lelijke rooie ding bij je klanten aan komt rijdenquote:
net zo goed...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:00 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je niet in dat lelijke rooie ding bij je klanten aan komt rijden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |