Wat/hoe je het precies moet doen is moeilijk te zeggen. Het verschilt neem ik aan net als bij vrouwen bij jongens ook wat ze wel en niet fijn vinden.
Wat je in ieder geval niet moet doen is heel wild zijn, tenminste niet zolang je niet weet wat hij fijn vindt.
Verder zou ik ook gewoon eerlijk zijn over het feit dat je het heel eng vind en niet zo goed weet wat je moet doen. Vertel hem dat gewoon en zeg dat je het graag goed wilt doen. Degene die het allerbeste weet wat "de goeie manier" is is natuurlijk hij zelf. En hij kan je best een handje helpen dat te ontdekken.
communicatie is the keyword!
Succes!
Marco
en ik denk dat heel veel jongens van die leeftijd het net zo eng vinden als meisjes van die leeftijd...
Eigenlijk heb ik niet zoveel toe te voegen aan het antwoord van TheMarco...
Inderdaad...zeg hem dat je wel verder wilt, maar niet weet hoe en wat....
Hij zal je echt niet uitlachen...zal erg blij zijn dat hij voor jou zo speciaal is...
En dan komt het allemaal vanzelf goed...
Succes !
In ieder geval zal voor jullie beide de drempel even hoog zijn.
Ennehhh veeel plezier, en laat ons weten hoe het geweest is hè
quote:
op 03-16-2000 om 02:32 AM schreef Thorka het volgende:
En nog iets: doe nooit iets dat jezelf niet wilt of niet lekker vindt. Ik zal nu wel een oude trut gevonden worden, maar als je ergens niet aan toe bent moet je het niet doen. Je bent niet liever, meer sexy of mooier als je sex geeft aan iemand. En zeker niet meer waard. Als een jongen echt verliefd op je is, dan wacht hij tot je er aan toe bent!
Succes!
hier kan ik het als jongen ook absoluut in vinden. Mijn vriendin is een stuk jonger dan ik en daar probeer ik dan ook rekening mee te houden. Alles wat we nu doen vindt ik al geweldig, en als ze iets NIET wil doen, vindt ik het alleen maar beter dat ze daar zo eerlijk in durft te zijn.
Wat iemand hier verder boven nog zei, dat het voor een jongen heel opwindend is als een meisje verteld wat ze lekker vindt of vraagt wat ze doet of dat goed is, dat klopt. Vaak durfen meisjes dat niet en jongens waarschijnlijk ook niet, maar er over praten kan al heel opwindend zijn. Het moet allemaal niet zo gedwongen gaan, als het vanzelf gaat en met wat lol voor beiden erbij is het ideaal en gaat alles vanzelf.
Veel succes aanstaand weekend
quote:
op 03-16-2000 om 02:32 AM schreef Thorka het volgende:Ik zal nu wel een oude trut gevonden worden, maar als je ergens niet aan toe bent moet je het niet doen.
Als iemand mij daarom een oude trut zou noemen, zou ik er maar wat trots op zijn!! Ik doe met je mee, laten we een oude trutten club oprichten
En als je al zover bent dat je het vertrouwt om met hem naar bed te gaan dan moet je toch ook kunnen praten over dit soort dingen. Zeg het gewoon. Maakt het voor jullie beiden leuker..lekker experimenteren
have fun.
Wat ik zeg is niet "the way" want zoals al eerder gezegd, het verschilt per jongen wat ie leuk vindt. Maar goed let's try:
Sowieso is strelen over het hele "zaakje" zoals jij het noemt altijd een goeie om hem in de stemming te brengen. Waarschijnlijk zal dat geen probleem zijn
Doe het gewoon zachtjes, niet hard knijpen enzo... dat kan wel es minder succesvol zijn
Wat met trekken bedoelt wordt:
Het is niet letterlijk dat je er aan gaat trekken in de zin van "alsof je hem er af wil trekken" om het zo maar eens te zeggen.
Het wil zeggen dat je hem vastpakt met een paar vingers of misschien zelfs je hele hand en dan, zoals je zelf al aangaf, de voorhuid op en neer bewegen. Let er op dat je bij het NEER bewegen niet TE hard en te ver gaat. De voorhuid zit namelijk vast met een klein stukje huid en dat is niet eeuwig rekbaar
Als je je afvraagt hoe stevig je hem vast mag pakken met die hand: dat hoeft niet extreem zachtjes, een beetje stevig vasthouden kan best want TE zacht is ook niet alles. Maar ook weer niet tot moes knijpen natuurlijk... enfin, you'll get the picture.
Note: dit alles wordt COMPLEET anders als de man besneden is. Dan moet je totaal anders te werk gaan en daar kan ik je weinig over zeggen. Dan is er namelijk geen voorhuid om op en neer te bewegen.... lijkt me een stuk lastiger...
Besnijden wordt veel in islamitische kringen gedaan. Onder Nederlanders af en toe, als hier medische redenen voor zijn. De meeste Nederlandse mannen zijn echter niet besneden.
Finally:
Als hij dingen bij jou begint te doen zou ik niet tegelijk ook bij hem beginnen. Het is HEEL leuk om elkaar tegelijkertijd te verwennen maar als je zoals nu, nog totaal niet weet hoe je het precies moet doen dan maakt dat het allemaal nodeloos NOG ingewikkelder. Niet doen dus. Bewaar dat voor als je wat beter weet van elkaar wat je wel en niet fijn vindt.
Verder: kijk gewoon goed naar of ie wat je doet leuk lijkt te vinden of niet. Dat zou hij uiteraard ook bij jou moeten doen!
Ik hoop dat dit een beetje helpt!
Veel succes!
Marco
Ik vind dit geen rare vraag. Ik zit ook best wel met dezelfde vargen, maar dat hoort erbij als je opgroeit enzo. Ik heb nog niet de behoefte om aan dat zaakje te friemelen, en liever heb ik dat die ander het ook niet bij mij doet. Ik ga liever voor the real thing, en dan niet van hup klaar ofzo, maar je begrijpt vastwel wat ik bedoel.
Het is in ieder geval handig dat je hier een paar guys hebt zitten, die je in dit soort gevallen kunnen helpen..Tenks, you guys !!
Maar jah, veel plezier dit weekend. Ik zou bijna zeggen, let us know..Maar dat neem ik maar terug, dat is iets van jezelf denk ik. Veel plezier.. En mannen reageer trouwens eens, wat vinden jullie nou lekker ??
-------------------------------------------------
Wouter als je mee leest, !!!
Ik zou het in ieder geval achter elkaar doen, bijv. hij eerst en daarna jij hem.
Hoe je met hem moet om gaan?? niet te hard en niet te zacht. eigenlijk maakt het verder niet zo veel uit, vraag gewoon of hij het lekker vindt.
quote:
op 03-17-2000 om 12:03 AM schreef Sakura het volgende:
Wat in ieder geval een heel gevoelig (lekker) plekje is, is het toompje, dat is waar je voorhuid aan je eikel vastzit. <knip>
Sakura, iets zegt mij dat iemand die voor de aller ALLER eerste keer iets bij een jongen gaat doen niet meteen tot pijpen en beffen overgaat
Marco
(die het trouwens 100% eens is met de laatste passage uit Sakura's stukje)
Jouw vraag is helemaal niet gek hoor. Het kan geen kwaad om een beetje voorbereid te zijn. Het valt mij trouwens in het algemeen op dat veel meisjes (ook die meerdere vriendjes hebben gehad) de truuk nog niet doorhebben (maar dat zullen ze van ons mannen ook wel zeggen
)
TheMarco heeft al een goede toelichting gegeven vind ik. Ik zal proberen dat nog een beetje aan te vullen met een paar duidelijke tips.
(ten overvloede nog maar een keer: JIJ bepaalt wat je wel en niet wilt doen)
Tip 1:Als je iets met z'n pik wilt doen, pak hem dan HOOG vast en niet ergens halverwege. De eikel is namelijk het gevoelige plekje en de rest van de penis is veel minder gevoelig. Pak hem dus bij het topje voor maximaal effect.
Tip 2: Pak hem lekker STEVIG vast. Niet helemaal fijnknijpen natuurlijk, maar waarschijnlijk wel steviger dan jij nu denkt. Meisjes doen het vaak te zacht, en maar zelden te hard.
Tip 3: Gebruik je hele hand, zodat je de eikel met voorhuid er omheen in je vuist hebt. Lekker stevig vastpakken dus. Dan beweeg je je hand op en neer. Het is belangrijk dat je NIET TE VER heen en weer beweegt, maar alleen zolang de voorhuid nog lekker soepel over de eikel kan bewegen. Dus niet de voorhuid helemaal afstropen en dan toch verder naar beneden proberen te trekken en ook niet te ver naar boven. Die beide uiterste standen doen namelijk pijn als je het te hard doet.
Tip 4: Niet aan z'n ballen zitten. Het doet vreselijk pijn als je daar in knijpt en persoonlijk vind ik het helemaal niet lekker als iemand daar aanzit, ook niet zachtjes.
Tip 5: De meeste jongens zijn denk ik minder pik-gericht dan veel vrouwen denken. Persoonlijk vind ik het heerlijk om lekker overal gestreeld te worden. Ook bij veel mannen zijn de tepels absoluut een erogene zone, dus het is heerlijk om daar gestreeld te worden
Nou hopelijk heb je hier wat aan. Je weet nu de basics, de rest komt vanzelf. Na al die tips die je hier op het forum hebt gekregen komt wordt ik nu al jaloers op je vriendje!
[Dit bericht is gewijzigd door Aernout (Datum 17 Maart 2000).]
Ik denk dat The Marco de techniek goed beschreven heeft....
1 puntje aan toe te voegen...
Hand/vingers om de penis...en dan eerst OMLAAG bewegen....
de voorhuid schuift over de eikel...en dan weer naar boven...
In het begin niet te heftig, want er is wel een beetje vocht nodig om het allemaal lekker soepel te laten verlopen
En ja dan het vingeren...
Ik vingerde mijn eerste vrouw toen ik 12 was...Ik zeg bewust 'vrouw' want zij was toen 18.
En ik kan jullie niet vertellen hoeveel ik van haar op een hele prettige manier geleerd heb....
tongen...vingeren...aftrekken...NOT the real thing...dat had wel erg bizar geworden.
Maar goed ik heb dus mazzel gehad, en ben dus heel lang de meest ervaren persoon in relaties geweest..en dus ben je dan wat zelfverzekerder en neem je makkelijk het initiatief.
Gezien het feit dat hij net zoveel schroom heeft als jou blijkbaar, denk ik dat hij niet veel meer ervaring hebt dan jou...
Dus ja...
de technieken weet je nu , het is nu een kwestie van wachten op het juiste moment en uitvoeren.
Ooooh ik ben trouwens een voorstander van tegelijkertijd...anders wordt het echt zo'n rangorde idee...eerst jij...dan hij...
welnee...hij streelt jou en jij hem...
ennu...inderdaad eerst door de broek heen strelen wordt denk ik ook wel als heel prettig ervaren (Swetsie kan zich nog keren in het plaatselijke park herinneren, waar de broek niet bij uitging, maar wel erg snel schoon ondergoed aangetrokken werd bij thuiskomst ).
-zucht-
ach ja de prille heftige liefde en verlangens van de jeugd...de spanning van het onbekende...
Dat heb je als volwassen persoon ook nog wel een beetje bij een nieuwe relatie, maar ja...de daad is wel bekend...
quote:
hoe ging dat bij jullie vroeger? ik denk dat er wel meer mensen met het zelfde probleem zitten als ik maar ik
hoor er nooit wat over.
quote:
iets zegt mij dat iemand die voor de aller ALLER eerste keer iets bij een jongen gaat doen niet meteen tot pijpen en beffen overgaat
Maar serieus Sunshine, laat het over je heenkomen en geniet, en wees niet bang voor punten van de jury, want het gaat namelijk niet om punten van een jury. Het loopt zoals het loopt. Als je eraan toe bent komt het vanzelf (no pun intended). En een meisje van 17 moet niet met termen als 'vaginisme' gaan smijten. Omdat de 'Fancy' of de 'Breakout' bol staan van de pijp-, bef-, vinger-, anaal-, lik- en slik-verhalen, betekent dat niet dat jij als gewone gezonde meid gefrustreerd moet gaat zitten twijfelen aan je eigen seksualiteit. Je bent er aan toe of niet. Dat merk je vanzelf. Stap voor stap kom je er wel achter. Rustig aan... alles komt goed.
V
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal (Datum 20 Maart 2000).]
quote:
op 03-17-2000 om 10:10 PM schreef Aernout het volgende:Tip 4: Niet aan z'n ballen zitten. Het doet vreselijk pijn als je daar in knijpt en persoonlijk vind ik het helemaal niet lekker
Daar ben ik (en ik denk velen met mij) het dus niet mee eens. knijpen is uit den boze uiteraard, maar er zachtjes aanzitten is NIETS MIS MEE!
Marco
http://www.geocities.com/Wellesley/Atrium/9135/
[Dit bericht is gewijzigd door bigben04 (Datum 20 Maart 2000).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |