Dat doe ik dus wel. Hij moet bijna doodgaan wil ie een dag thuisblijven. Dat de huisarts moet komen is uitzonderlijk. Dus ja, ik doe wel doemdenken. Ik weet niet wat er is....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:46 schreef heaven7 het volgende:
Bah wat naar! Veel sterkte ermee hoorEn niet gelijk doemdenken he, daar voel je je alleen maar naarder van.. het kan vanalles zijn.
Het is alleen maar een advies hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat doe ik dus wel. Hij moet bijna doodgaan wil ie een dag thuisblijven. Dat de huisarts moet komen is uitzonderlijk. Dus ja, ik doe wel doemdenken. Ik weet niet wat er is....
wat nou, ik heb toch niet gezegd dat ik je je advies kwalijk neem ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:50 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Het is alleen maar een advies hoor![]()
Ik moet dr even de kans geven wat te laten horen. Als ik tussen half 12 en 12 nog niets gehoord heb rij ik erheen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:05 schreef SadKingBilly het volgende:
Sterkte, da's het enige wat we hier voor je kunnen doen. Eventueel kun je naar het ziekenhuis gaan, je moeder zal niet continu bij hem mogen blijven misschien heeft ze steun aan je als je er ook bent
Als je er naar toe moet rijden let dan wel op dat je niet te hard of anders dan normaal gaat rijden door omstandigheden!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik moet dr even de kans geven wat te laten horen. Als ik tussen half 12 en 12 nog niets gehoord heb rij ik erheen.
Er was hier geen ambulance. Ze zijn gewoon met hun eigen auto dr heen gegaan. Pap stond net beneden met zn jas aan zn haar te doen. Ze gingen ook naar de huisartsenpost, niet naar de 1e hulp. Ik vind t maar niks...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:09 schreef NootjesBV het volgende:
mn pa moest ook een keer naar het ziekenhuis, schijnt dat de ambulance hier met toeters en bellen aankwam, maar ben dr doorheen geslapen, volgende morgen maakte mn moeder me wakker en vond ik allemaal spuiten beneden. Maar alles is goed gekomen en sterkte
Zou een huisarts die diagnose niet moeten kunnen stellen dan ? 3 jaar geleden heeft ie nierstenen gehad. Leek erg op dit, maar volgens mijn moeder zijn dit geen nierstenen...ik weet t niet. Ik kan er wel heen gaan, maar dat schiet niet op want daar kan ik ook niets bereiken...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:40 schreef sooty het volgende:
Niet overdrijven. Klinkt als een maagzweer.
Beste gewenst voor je pa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |