Hmmm denk het niet zie Roel nooit meer bij haar, in ieder geval in de uitzendingen dan...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:25 schreef BB-King het volgende:
Kan...of Roel gaat meer genegenheid bij Lieske zoeken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nou dat weet ik zo net nog niet... denk dat dido heus wel even gaat nadenken over wat bridget bedoelde met dat handje helpen!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Dat moet nou toch wel een stel gaan worden, Linda is weg dus geen concurentie meer van haar.
Dido gaat Roel vast vergeven ! denken jullie niet ?!
Ik denk dat volgende week ze alweer aan het zoenen zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou, ik kon de afgelopen dagen geen stream aanzetten op Dido en Roel zaten bij elkaar. Op de blauwe draaistoel, onder een dekbed buiten bij de plantenpot, tegen elkaar aangeleund op een matras. Vandaag ook weer. Viel me juist op. Dat ze dat heel duidelijk toeliet.quote:Hmmm denk het niet zie Roel nooit meer bij haar,
\quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:32 schreef cuall het volgende:
Weet Dido nou van die handjob?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:37 schreef ART het volgende:
[..]
Nou, ik kon de afgelopen dagen geen stream aanzetten op Dido en Roel zaten bij elkaar. Op de blauwe draaistoel, onder een dekbed buiten bij de plantenpot, tegen elkaar aangeleund op een matras. Vandaag ook weer. Viel me juist op. Dat ze dat heel duidelijk toeliet.
dat heb ik ook gemist, zijn daar filmpjes vanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop