ja das waarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:58 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Maar is nog weinig op Fok! geweest![]()
bitch fight bitch fightquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:00 schreef MaRySe het volgende:
[..]
timberlandshakkenieeeuuuwww die broek iieeeeeuuuwww
ja. met zo een fotograaf kan IEDEREEN er wel leuk uitzien.
1x gezien.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
waarom op haar stemmen? die komt toch nauwelijks in pub? of zie k haar gewoon nooit?![]()
Ik doe beidequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:02 schreef Gizmore het volgende:
Ik heb een probleem. Ik wil wel hier een beetje blijven posten enzo, maar ik wil ook film kijken nuWat moet ik doen?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:03 schreef MaRySe het volgende:
rianne zag ik niet staan
Bh's zijn ZO 2004
Jaloers?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:00 schreef MaRySe het volgende:
[..]
timberlandshakkenieeeuuuwww die broek iieeeeeuuuwww
ja. met zo een fotograaf kan IEDEREEN er wel leuk uitzien.
rianne zag ik niet staan
Bh's zijn ZO 2004
Ik spreek dr best veel op msn. En hoewel dit een stemming is op foto's kijk ik wel verderquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
waarom op haar stemmen? die komt toch nauwelijks in pub? of zie k haar gewoon nooit?![]()
Dat deed ik van de week toen ik Hitch ging kijken, dat kan nog wel (veel gepraat, mist weinig van wat er in beeld komt) maar ik heb nu ff The Ring 1 & 2 gedownd en daar wordt toch een stuk minder in gepraatquote:
nr 12quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:03 schreef MaRySe het volgende:
rianne zag ik niet staan
Bh's zijn ZO 2004
rianne zag ik niet staan
Bh's zijn ZO 2004
Nooit i guess..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:04 schreef Lizz-n het volgende:
Maar Imberr wanneer komen jou foto's?
Ik ben net begonnen aan Batman Begins.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat deed ik van de week toen ik Hitch ging kijken, dat kan nog wel (veel gepraat, mist weinig van wat er in beeld komt) maar ik heb nu ff The Ring 1 & 2 gedownd en daar wordt toch een stuk minder in gepraatDus ja, probleem blijft.
Ze is best wel erg breed zo op die fotoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:05 schreef MaRySe het volgende:
http://www.xs4all.nl/~sargath/portfolio/models/nonnie/16.jpg
sommige kleren doen ZO geen wonderen voor je figuur
hahaha maar jaaaa.. ze wint toch niet
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:05 schreef MaRySe het volgende:
http://www.xs4all.nl/~sargath/portfolio/models/nonnie/16.jpg
sommige kleren doen ZO geen wonderen voor je figuur
hahaha maar jaaaa.. ze wint toch niet
Ik denk het ook niet.quote:
Ik mag niet op me eigen geslacht stemmenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Op TLK stemmen.
Ieders fan en lieveling.
Ik ben lief
Ik zou alle foto's in dr portfolio even doorkijken, vond t al wat minder daarnaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet.
Btw, die chick, mille, ziet er niet verkeerd uit.![]()
Jij had 2 maanden geleden al die fotoshoot. Ga die dingen dan zelf halen ofzo.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft hele leuke op haar pc staan, maar die stuurt ze maar niet door.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef MaRySe het volgende:
die spenky is best leukmaar die heeft een vriendin dus daar ga ik niet op stemmen.
Vraag het nu op msn danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft hele leuke op haar pc staan, maar die stuurt ze maar niet door.![]()
op een paarfoto's wel op de rest nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet.
Btw, die chick, mille, ziet er niet verkeerd uit.![]()
Gaat niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij had 2 maanden geleden al die fotoshoot. Ga die dingen dan zelf halen ofzo.![]()
wat is dat nou voor vriendinquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
Gaat niet.Als ik vraag of ze ze niet kan branden ofzo zegt ze nee.
Wat hèb ik daar nou aan?
![]()
Neem je eem memorystick of "diskette" mee.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
Gaat niet.Als ik vraag of ze ze niet kan branden ofzo zegt ze nee.
Wat hèb ik daar nou aan?
![]()
ik moest lachenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:11 schreef MaRySe het volgende:
eerst zie je deze foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
en dan http://fotoboek.fok.nl/sessy
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat dacht ik dus ook alquote:
Wanneer ga je mij afkraken? ik wil graag gaan slapen, maar wil jou oordeel nog wel zienquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:11 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is inderdaad best erg. Maar ik heb toch al gestemd dus voor mij maakt het toch niet meer uitquote:
ok even kijkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:12 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Wanneer ga je mij afkraken? ik wil graag gaan slapen, maar wil jou oordeel nog wel zien![]()
Biertje dr bij?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:11 schreef Palau het volgende:
Jeej, ik ben bijna klaar met bedenken op wie ik nog meer ga stemmen..
Tsja maar die is op die tweede foto al onduidelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:11 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |