mmm denk het niet, mischien wel van uiterlijk maar ik ga nie zo veel om met 5eklassers, op een paar gasten na danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:11 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
OkeKen je Glarinda uit Nijkerk? (zit nu in Engeland met de rest van 5vwo)
Ja, die ken ik, dat is het zusje van Michelle en die zit bij mij in de klasquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:11 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
OkeKen je Glarinda uit Nijkerk? (zit nu in Engeland met de rest van 5vwo)
ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Oei mag je nu al stemmen??
Dan moet ik ook is stemmers gaan trekken![]()
Wie wil bier?![]()
Ik stem op jouquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Wie wil bier?![]()
Iddquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, die ken ik, dat is het zusje van Michelle en die zit bij mij in de klas
Maar ik loop meestel met Ruud, Arjen, Joost, Peter, Henri, Gerard, Bram en nog wat van die zooiEn er staat een foto van me in het fototopic
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Wie wil bier?![]()
Die kloon weer eens wat uitgespookt?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:20 schreef zalmsalade het volgende:
owjah
blauw_muisje komt hier voorlopig niet meer posten
aaah dan weet ik denk ik wel wie je bentquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, die ken ik, dat is het zusje van Michelle en die zit bij mij in de klas
Maar ik loop meestel met Ruud, Arjen, Joost, Peter, Henri, Gerard, Bram en nog wat van die zooiEn er staat een foto van me in het fototopic
Dat was ook meer voor C2C bedoeldquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:21 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
IddMaar jongens ken ik niet zo, meiden boeien mij veel meer
![]()
wattan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:20 schreef zalmsalade het volgende:
owjah
blauw_muisje komt hier voorlopig niet meer posten
Ik denk dat ik eruit ben qua jongensstemquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Wie wil bier?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |